tilføj til get metode med php fil

Tags:    php

jeg har en php fil, i den har jeg en get metode, i get metoden kan jeg tilføje nye hjemmesider som den skal åbne hvis jeg nu fx. skriver www.minside.dk/hjemmesider.php?side=hjemmesiden. mit problem er at jeg sådan set er ved at blive lidt træt af at skulle gå ind i php filen hver gang jeg skal tilføje en ny hjemmeside. så ville jeg høre om dette kan gøres ved hjælp af en php fil på en eller anden måde. på forhånd tak.

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
sådan her vel?
Fold kodeboks ind/udKode 

det kan da godt lade sig gøre da du kan jo bare åbne filen som en almidenlig text fil i php kode og så skrive i den, ville ikke foreslå det dog. I stedet kunne du lave en reele text fil som din get fil brugte og tilføje til den i stedet.

ja men jeg mente sådan at man har en form på en php side og så når man har udfyldt den trykker man på en knap og så opretter den en hjemmeside. hvis det ikke kan lade sig gøre kan jeg godt bruge det andet.

tak per sikker hansen men det jeg mener er at den skal oprette en hjemmeside mere på filen hjemmesider.php.

Julietlovelove1@yahoo.co.uk
Hello dear new friend,
how are you today i hope that every things is ok with you as is my pleassure to contact you after viewing your profile which really interest me in having communication with you if you will have the desire with me so that we can get to know each other better and see what happened in future.
i will be very happy if you can write me through my email for easiest communication and to know all about each other,here is my email (Julietlovelove1@yahoo.co.uk) i will be waiting to hear from you as i wish you all the best for your day.
yours new friend.
Juliet

t