Danske win32 API cpp bøger? og en programmør uddannelse

Tags:    programmering

Kan nogen fortælle mig om der er nogen danske bøger der forklarer win32 API hvor det er i sammenhæng med C++

og er der nogen der kender en hjemmeside/skole/ting hvor der står noget om en programmør uddannelse med kravene og hvor henne og sådan

7 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
User
Bruger #31 @ 16.07.06 00:12
Kan nogen fortælle mig om der er nogen danske bøger der forklarer win32 API hvor det er i sammenhæng med C++

og er der nogen der kender en hjemmeside/skole/ting hvor der står noget om en programmør uddannelse med kravene og hvor henne og sådan

Stort set alle programmør uddannelser kræver Matematik A og Fysik B. Dog Datematiker kræver kun en studenter eksamen.

Mere info her:
http://www.ug.dk/

kig på forskellige universitetshjemmesider eller lignende.

jeg tror ikke der er en uddannelse der specifikt hedder "programmør". ligesom der ikke er en uddannelse der specifikt hedder "håndværker". Mig bekendt arbejder man med Datamatiker, som er den 'den lille pakke', Datalog, der er den teoretiske universitetsuddannelse, og IT ingeniør, der er DTU uddannelsen, som er mere praktisk anlagt end Datalog'en. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl.

Stort set alle programmør uddannelser kræver Matematik A og Fysik B. Dog Datematiker kræver kun en studenter eksamen.

Mere info her:
http://www.ug.dk/

Datamatiker kræver MatB

Hvis man skal være spil eller sap(aner ikke hvordan det staves... zap zapp sapp fuck det) Hedder uddannelsen så Datamatiker eller hedder den programmør????

www.aau.dk har en toårig uddannelse, de kalder "spiluddannelsen". hvad den indebærer ved jeg ikke.

Per Sikker Hansen >> Du har helt ret :)
Anders Tornvig >> spiluddannelsen er hvis noget med at du lærer at lave spil og alt hvad der udgrener sig herfra (lyd, 3D modellering osv). Rimlig ny uddannelse

Jeg vil sige at Datalogien ikke har rigtig meget programmering i de 2 første år. Her er det meget teori og matematik på forskellige planer.

t