Community

Tags:    php

Hej er der en her der vil hjælpe mig med at lave et community system alla det på denne side: http://www.ns-replay.dk/nyheder/index.php

8 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det ligner noget gæstebogs-noget.. Kan du ikke finde noget hos hotscripts.com eller noget? Det er ret standard og der er MASSERE af det nettet.. :-)

- Simon

Det er jo ting man kan gøre noget ved.

Hvis du vil have et community, synes jeg du skulle lave det selv, eller købe et, det er et stort arbejde, og ikke noget man for foræret.

Har du prøvet at bruge google til at finde informationer om f.eks. mysql.
Det er heller ikke svært at finde tutorials omkring design, eller ideer fra andre hjemme sider.

Ja men kan ikke finde noget :(

Vil du have lavet noget, tror jeg sgu du skal smide penge på bordet.. Jeg kan sagtens lave det for dig, men intet i denne verden er gratis :)

Kom nu vil en ikke hjælpe...?

Det lyder meget som om du vil have en til at lave det hele for dig..? Har jeg ret?

Hmm

Ja på en måde...

Grunden til jeg ikke selv kan lave det er fordi jeg ikke kan sætte mysql op og jeg kan heller ikke designe :(

Ja men kan ikke finde noget :(

Er fuldstændig enig med Mads. Systemer og andet der fylder mere end et par KB, er ikke bare et par UP værd, da sådanne scripts ofte kan tage flere timer, måske dage, at lave, og samtidig kan der opstå op til flere hovedbrud for udvikleren, når man f.eks. skal finde på et alternativ til en fejl.

t