Absolut Nybegynder...

Tags:    delphi

Hej "Delphi Team"

Jeg er næsten nybegynder, det eneste jeg har lavet er en tekst editor. Jeg vil meget gerne videre..
Er der nogle der kender nogle gode begynder "tutorials"-sider, på dansk??? OG JEG KENDER GODT udvikleren.dk
Er der nogle der ved hvad "UP" er og hvad de gør???[Redigeret d. 14/03-03 14:31:22 af Jacob]



2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej "Delphi Team"

Jeg er næsten nybegynder, det eneste jeg har lavet er en tekst editor. Jeg vil meget gerne videre..
Er der nogle der kender nogle gode begynder "tutorials"-sider, på dansk???[Redigeret d. 14/03-03 12:55:18 af Jacob]


Det er da for nemt, http://www.udvikleren.dk <- Du behøver ikke følge linket, du er her jo.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.



Hej "Delphi Team"

Jeg er næsten nybegynder, det eneste jeg har lavet er en tekst editor. Jeg vil meget gerne videre..
Er der nogle der kender nogle gode begynder "tutorials"-sider, på dansk??? OG JEG KENDER GODT udvikleren.dk
Er der nogle der ved hvad "UP" er og hvad de gør???[Redigeret d. 14/03-03 14:31:22 af Jacob]


UP står for Udvikler points, som du kan udlove ud til andre, mod at de giver dig besvarelsen på dit spørgsmål.
Der er en del artikler her på udvikleren.dk, kig til venstre under Artikler, og klik på det programmerings sprog du mangler en guide/tutorial til. Held og lykke :)




t