Services på nettet?

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej jeg er lige blevet færdig med at lave min mailservice på www.krazymail.dk og er nu klar til mit næste store projekt.........men hvad?

Mine hjemmesider (undtagen krazyumail.dk) har det formål at være gratis.

Jeg søger inspiration til en gratis service som andre kunne bruge på nettet.

Hvis i har nogle gode idee'r så bare kom med dem.

Det skal helst være Linux baseret, og PHP.

13 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
En gratis cron-job host kunne være cool, hvor man kunne få en server til at køre ens phpscripts på bestemte tidspunkter, hvis man nu ikke kan få adgang til det hos sin egen host :)

Hvordan laver man en cronjob service?

En gratis cron-job host kunne være cool, hvor man kunne få en server til at køre ens phpscripts på bestemte tidspunkter, hvis man nu ikke kan få adgang til det hos sin egen host :)

Kan du prøve at beskrive det nærmere, for har en på hånden som kan programmere.

du kan evt skrive videre her -> http://www.linuxin.dk/forum/index.php?ops=linuxin&fmode=vis&visid=24397&grid=4

"Forumhost ja en god ide. Og let hvis man samligner det med subdomænehost!"

Jeg er ved at sætte et forum op, jeg laver det sådan at jeg bare opretter forums for folk, og sender et password til deres mail.

"Men jeg ville lave en side med en masse gratis koder til eksempel forum, counter og andre ting. Ikke services som hostes af dig men koder som andre selv kan stille op."

Der er i forvejen www.newbie.dk, jeg ved ikke om markedet er stort nok til 1 service næsten magen til.

"Eller hva med parter-service hvor folk kan reklammerer på henandens hjemmeside igennem bannere!"

Men problemet for alle 3 er at jeg skal ha nogen til at lave det, og det skal jeg betale for.

<< < 12 > >>
t