Fint initiativ, men du er nødt til at sætte dig ind i siden, der er massere af stavefejl, og jeg synes den virker meget ustruktureret og den kunne sagtens være mere overskuelig. Du reklamere med gratis musikvideoer =), men der er kun 5 stykker vist, lidt sløvt og på ingen måde ondt ment.
Ungnews henviser til noget stort efter min mening
. Og så synes jeg godt der kunne være lidt mere "design" over den, synes simpelthen den er alt for simpel og der mangler meget mere database indhold, alt dette vil jeg skaffe inden jeg begyndte at lancerer den, ved jeg selvfølgelig ikke om du allerede har gjort
. Men du skal have lavet teksterne mere pæne, 1½ linies afstand, lige margener osv., lidt mere design i formlerne og gerne noget unikt noget, gør dig set, kontakt personer som du kan lave aftaler med. Alt dette tager tid, men det kan blive kanon bagefter=)
Men stavefejl er vigtigt der ikke er for mange af, det hedder jo ikke merre med to r'er.
Evt. betal en for at sætte sig ind i det, eller se om du kan finde en freelancer der vil hjælpe dig i gang med den.
Undskylder mine stavefejl, dette er skrevet lidt hurtigt da jeg er på vej ud af døren. Men ellers godt initiativ.