V: Ungnews.dk

Tags:    grafik webdesign

Goddag Folkens

Så er jeg færdig med mit projekt - Ung news. Som fremover vil blive mit arbejde.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening, både af hensyn til koncept, design og indhold. Indholdet er der jo ikke meget at komme efter på nuværende tidspunkt, da jeg lancerede siden idag. Men lad min endelig få noget feedback, konstruktivt.

på forhånd tak :-) ´Go sommer!

www.ungnews.dk

5 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg mener det modsatte af Nikolaj.
Du har skabt en fed side. Dit banner er rigtig flot. Du har fået sammesat en masse kendte og ting som nyhederne har handlet om pisse godt og den skarbe røde skrift er bare positivt.

Opsætningen af siden med navigation i venstre side osv.. er også fin. Men din side mangler en smugle farve og lidt flere ting. Lige nu kan siderne føgles lidt tomme da der ingen knapper er eller lign.

Måske prøv at sæt ikon før vær menu punkt!

Du kan også under en nyhed lave et kommenteringssystem (ingen nyhedsside uden det), forum og debat. Noget der gør at der også skrer lidt på siden. Pluds at du får sat flere funktioner (og erko knapper) på siden så den ikke er så tom.

Ingen gider at besøge den regelmessigt uden nogel at overstående ting. Der ske lidt af vært på siden.

Konceptet er godt. Hvis du kan holde at skrive en gang om dagen eller vær anden så skal det nok blive en succes. Men du må også satse på mere end bare nyheder!

Indlæg senest redigeret d. 20.07.2006 11:08 af Bruger #5097

Fint initiativ, men du er nødt til at sætte dig ind i siden, der er massere af stavefejl, og jeg synes den virker meget ustruktureret og den kunne sagtens være mere overskuelig. Du reklamere med gratis musikvideoer =), men der er kun 5 stykker vist, lidt sløvt og på ingen måde ondt ment.

Ungnews henviser til noget stort efter min mening :). Og så synes jeg godt der kunne være lidt mere "design" over den, synes simpelthen den er alt for simpel og der mangler meget mere database indhold, alt dette vil jeg skaffe inden jeg begyndte at lancerer den, ved jeg selvfølgelig ikke om du allerede har gjort:). Men du skal have lavet teksterne mere pæne, 1½ linies afstand, lige margener osv., lidt mere design i formlerne og gerne noget unikt noget, gør dig set, kontakt personer som du kan lave aftaler med. Alt dette tager tid, men det kan blive kanon bagefter=)

Men stavefejl er vigtigt der ikke er for mange af, det hedder jo ikke merre med to r'er.

Evt. betal en for at sætte sig ind i det, eller se om du kan finde en freelancer der vil hjælpe dig i gang med den.

Undskylder mine stavefejl, dette er skrevet lidt hurtigt da jeg er på vej ud af døren. Men ellers godt initiativ.

Jeg syndes idéen er fin :-) Men jeg syndes ikke siden er særlig funktionel. Er du interreseret i noget hjælp kan jeg bare kontakte på understående e-mail adresse.

Dobbelt post :S

Indlæg senest redigeret d. 13.10.2006 17:41 af Bruger #9900
t