Hej!
Jeg har lavet nogen kommandoer til min bot som man kan bruge i min tagwall..
Men mit problem er, at når jeg feks. skriver: /brb, så skriver den godt nok det helt rigtigt, men når jeg så bare skriver noget som IKKE er en kommando, så skriver den stadig væk /brb kommandoen.. Hvad skal jeg gøre for at den ikke gør det?
<?
if($vis[tekst] == "")
{
echo("Du mangler at skrive en besked!");
}
if($vis[tekst] == "/brb")
{
mysql_query("INSERT INTO tagwall (brugernavn, rang, dato, tekst) VALUES ('Information', 'Bot', '$dato', '$vis[brugernavn] er straks tilbage!')") or die(mysql_error());
}
if($vis[tekst] == "/afk")
{
mysql_query("INSERT INTO tagwall (brugernavn, rang, dato, tekst) VALUES ('Information', 'Bot', '$dato', '$vis[brugernavn] er ikke til stede!')") or die(mysql_error());
}
if($vis[tekst] == "/klokken")
{
mysql_query("INSERT INTO tagwall (brugernavn, rang, dato, tekst) VALUES ('Information', 'Bot', '$dato', 'Klokken er lige nu $vis[klokken]!')") or die(mysql_error());
}
if($vis[tekst] == "/dato")
{
mysql_query("INSERT INTO tagwall (brugernavn, rang, dato, tekst) VALUES ('Information', 'Bot', '$dato', 'I dag er det den $vis[dato]')") or die(mysql_error());
}
if($vis[tekst] == "/crew")
{
mysql_query("INSERT INTO tagwall (brugernavn, rang, dato, tekst) VALUES ('Information', 'Bot', '$dato', 'Holdet bag Alltime-NS ser lige nu ud sådan her:<br><br><strong>Ejer(e):</strong> The Fax og Tudefjæs<br><strong>Redaktør(e):</strong> Ingen lige nu!<br><strong>Reporter(e):</strong> Ingen lige nu!<br><strong>Supporter(e):</strong> Nicolai<br><strong>Alt mulige mand(e):</strong> Ingen lige nu!<br><strong>Reklamør(e):</strong> Fnuster<br><strong>Lærling(e):</strong> Ingen lige nu!')") or die(mysql_error());
}
if($vis[tekst] == "/regler")
{
mysql_query("INSERT INTO tagwall (brugernavn, rang, dato, tekst) VALUES ('Information', 'Bot', '$dato', '<strong>Kort oversigt over de vigtigeste regler:</strong><br>Vi tolerer IKKE racisme / - Ban<br>Spam / - Ban<br>Holdet bag's ord er lov!')") or die(mysql_error());
}else{
print "$vis[tekst]";
}
?>