Header() virker ikke med PHP5

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Hej alle!

Jeg har forleden opgraderet min server til at køre Apache 2 og PHP5. Men efter det vil header() ikke virke mere.

Linjer som denne:
Fold kodeboks ind/udKode 

sker der simpelthen ikke noget ved.

Operationen bliver godt nok udført (fx brugeren bliver logget ind, men sendes bare ikke til index.php).

Jeg har googlet og googlet, men intetaf det jeg kan finde ser ud til at virke.

Jeg håber virkelig at I kan hjælpe!

Med Venlig Hilsen
Dan

Ja, tjek lige at error_reporting=E_ALL og display_errors=On

Undskyld den lange ventetid, har haft rimelig travlt på det sidste!

Jeg har gjort som i foreslog og nu får jeg denne fejl:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\\Server\\Web\\tank\\index.php:43) in C:\\Server\\Web\\tank\\functions.php on line 478

Har googled det lidt, men forstår ikke helt hvad det er jeg gør forkert?

Som I kan se, er det en funktion som kaldes. Alle mine funktioner ligger i functions.php som bliver kaldt fra index.php. Så vidt jeg kan se outputter jeg ingen html før jeg kalder header().

Edit: Selvfølgelig gjorde jeg det. Stupid me. Har fundet ud af hvad der skal gøres nu, mange tak for hjælpen!

Indlæg senest redigeret d. 08.07.2006 18:26 af Bruger #7530
Ja, tjek lige at error_reporting=E_ALL og display_errors=On

Undskyld den lange ventetid, har haft rimelig travlt på det sidste!

Jeg har gjort som i foreslog og nu får jeg denne fejl:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\\Server\\Web\\tank\\index.php:43) in C:\\Server\\Web\\tank\\functions.php on line 478

Har googled det lidt, men forstår ikke helt hvad det er jeg gør forkert?

Som I kan se, er det en funktion som kaldes. Alle mine funktioner ligger i functions.php som bliver kaldt fra index.php. Så vidt jeg kan se outputter jeg ingen html før jeg kalder header().

Edit: Selvfølgelig gjorde jeg det. Stupid me. Har fundet ud af hvad der skal gøres nu, mange tak for hjælpen!

OG HVAD GJORDE DU SÅ ?? Jeg sidder med samme problem, og jeg kan heller ikke se den outputter noget i selve den fil den kalder, og faktisk ikke før den skulle sende til bage..

<< < 12 > >>
t