Problemer med Java pop-ups og andre links

Tags:    java

Hej jeg har et problem som jeg virkelig håber i kloge hoveder ka hjælpe mig med :)

her kommer det: jeg har i lang tid ikke kunnne åbne helt normale links, der sker simpelthen ikke noget når jeg trykker på dem, så har været nød til at højreklippe på linket, og så trykke på egenskaber og kopiere linket detfra, hvilket jeg syntes er rimligt irriterrende :/

Udover det vil den heller ikke åbne nogen former for Java pop-ups, den viser bare sådan et lille gult skilt nede i venstre hjørne og skriver linket, og så sker der ellers ikke noget, hvilket jeg syntes er MEGET irriterrende. Jeg har prøvet at downloade en masse forskellige versioner af Java, men er ikke så god til sådan noget, så jeg ved ikke engang om det har noget med det at gøre :P. Hvis i skal bruge mere info så skriver i bare tilbage og siger hvad i skal have at vide.

håber i kan hjælpe mig så hurtigt som muligt! :D

ps. fik ikke set hvor mange UP jeg faktisk havde, så udlovede ikke så mange. sorry :P men håber i vil svare alligevel :), og undskyld hvis jeg har posted i det forkerte forum :D

Indlæg senest redigeret d. 23.06.2006 21:05 af Bruger #10173
1 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det har ikke noget med Java at gører. Det er din web browser der skaber sig.

Prøv at får din maskine scannet for virus & spyware, eller prøv at genindstallere din browser, eller brug en anden browser.

t