exe editor

Tags:    diverse

Hey..

Kunne godt tænke mig et program der hjælp med at lave programmer :D hvis det findes ?

Hvis ja.. hvor ?

Har prøvet google men fandt ikke noget.

Til en begynder vil jeg anbefale Delphi. Jeg bruger det selv og har brugt det i adskillige år. Jeg synes det er relativt nemt at gå til og der er mange muligheder i det.

Har du et link jeg kan hente programmet ?

Delphi er måske et udmærket valg, men du kan da også kigge lidt på C#, det er også relativt nemt at gå til.

C# og det er ?

http://msdn.microsoft.com/vcsharp/ der er lidt fakta der på siden, det bruger .NET som framework, så det er altså lavet af MS

Okay..

Jeg har tænk mig og lave et program til mig shop så man kan se kunder og info om dem.. og hvis man kan skal man kunne logge på programmet over netvært

Du kan lave stort set alt i diverse sprog, men det kræver en vis kundskab til sproget (C, C++, C#, hvad du nu måtte vælge).

Hvis du vil lave et program som skal logge på en shop (regner med at det er en webshop) og hente info fra databasen, bliver det en lidt kompleks problemstilling - som en nybegynder ikke selv vil kunne løse. :)

Hvis jeg var i dit sted ville jeg forsøge at finde hjælp fra en person med kendskab til programmering.

okay takker mads.. Men der er jo ikke nogle der vil hjælpe uden de vil ha penge for det :(

Jeg har fundet et program til og lave exe programmer..

Microsoft Visual C# 2005 Express Edition :D

Nogle af jer som kender det ?

t