ip som dns server

Tags:    diverse

jeg har programmet xampp som er en slags webserver men den du kun på localhost altså alle der har den samme ip som mig. så jeg ville høre om man kan downloade en dns server som laver min ip adresse om til en adresse alle kan intaste i dæres browser

Nej det kan du ikke. Folk skal indtaste din ip (ex. 80.55.32.256 ..ja den er ikke gyldig) for at få din side frem. Ellers skal du oprette dig som bruger på f.eks. www.no-ip.org så kan du få gratis adresser som peger på din ip.

den du kun på localhost altså alle der har den samme ip som mig

hvad i alverden mener du med det??

Indlæg senest redigeret d. 23.06.2006 08:54 af Bruger #3275
tak. i stedet for "den du kun på localhost altså alle der har den samme ip som mig" skal der stå "den dur kun på localhost altså alle der har den samme ip som mig".

tak. i stedet for "den du kun på localhost altså alle der har den samme ip som mig" skal der stå "den dur kun på localhost altså alle der har den samme ip som mig".

Men det giver jo stadig ingen mening. Alle servere er "lavet til localhost" som du siger. Selvfølgelig er programmer lavet til at fungere på den pc de bliver installeret på.

det jeg mener er at der kun fungere på alle pc'er i netværket

Aahh..så er det jo bare at konfigurere din router til at sende requests til port 80 videre til din IP.

hvordan gør jeg det.

t