Reklame for sig selv?..

Tags:    udvikleren.dk

Hej..

Jeg tænkte lige på, om der var mulighed for at finde kunder igennem Udvikleren?.

Jeg er ejer af et design firma. Hovedsageligt web/logo/andet graifk..

Kan jeg finde kunder her igennem udvikleren?.

Er rimelig sikker på at det nok ikke er muligt. Kasper(TSW) er ikke glad for at man bruger forumsne som reklame, udover ens signatur.
Og da der allerede er en fast kontrakt mellem adlink og udvikleren her, så er det nok heller ikke muligt at få din reklame i toppen af siden eller i højre menu.

Men hva med at lave nogle partner-aftaler med andre hjemmesidere som kan linke til din side.
Evt. køb dig til reklame på google.
Chart.dk eller lign. kan også være en ide. Ellers handler det vel bare at dit firma skal have anakendelse rundt omkring. Evt. have lavet noget arbejde i kan vise frem!

Betalt reklame her på sitet kan nu sagtens lade sig gøre. Hvis du er interessret er det blot at bruge kontakt formularen :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Jeg vil nu sige at det nok er muligt at få mister TSW til at baske en reklame op hvis du betaler lidt knaster.

Jeg vil nu sige at det nok er muligt at få mister TSW til at baske en reklame op hvis du betaler lidt knaster.

Jeg vil nu sige at det ofte er en god ide at læse mere end bare overskriften, inden man øser af sine gode råd :)
Man kunne også lige scanne hvad andre har sagt før en :D

t