Fedt webdesign!

Tags:    grafik webdesign

<< < 123 > >>
Hej Alle. Jeg ved godt at måske mange har postet dette topic, men nu gør jeg det også.

jeg behøver jeres hjælp! Når jeg ser andres sider, er mine vand i forhold til deres. Www.nellysworld.net er min hjemmeside. Den trænger til et nyt fedt design, som jeg helst selv gerne skulle lave. Jeg har Adobe Imageready, Photoshop CS2, Illustrator, Golive og Macromedia Dreamweaver 8. Til at vælge farver har jeg colorschemer Studio og colorpicker, www.colorschemer.com .

Jeg kunne godt tænke mig at lave noget lidt mere professionelt, noget der ser lidt mere avanceret ud.
Vil i poste links til noget af det i har lavet?
Jeg vil også gerne have links til gode tutorials, med det at lave webdesigns. Jeg er ikke interesseret i knapper, altså buttons, for det har jeg ikke tænkt mig at ville bruge på en hjemmeside.

Er der nogle af jer der vil hjælpe mig? evt. kunne vi skrive over MSN?

På forhånd tak for hjælpen!

Michelle

22 svar postet i denne tråd vises herunder
11 indlæg har modtaget i alt 11 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Okay, spændende :)

Jeg gør normalt det at jeg tegner det jeg vil lave i hånden (specielt når der er tale om 3D), så jeg har nogle skitser at gå ud fra.
Men ellers så eksperimenterer jeg bare, jeg bruger aldrig tutorials, da jeg bedre kan lide at lave alt fra bunden.

Men i bund og grund er det bare træning, også skal man bruge en masse tid. Jeg bruger normalt 3-4 uger på at lave et design, det er sikkert også længere tid end andre, men nu er jeg primært også programmør. (Nu er jeg normalt også igang med 2-3 hjemmesider på én gang, derfor det tager så lang tid)

Indlæg senest redigeret d. 22.06.2006 18:28 af Bruger #6891
<< < 123 > >>
t