Jeg er ikke helt sikker på om du har brug for hjælp med at finde på ideerne eller om det mere er hvordan du teknisk skal gøre det i photoshop osv.
Her er i hvert fald lidt om hvordan jeg kommer på ideer til designs.
Jeg plejer at få ideer til designs på de underligste tidspunkter. Ikke særlig mange af dem bliver til noget, de fleste er bare nogle jer går og tænker over. Hvis jeg får en god ide kan jeg godt finde på at tegne det på et papir og så lade det ligge nogle dage på skrivebordet og se om jeg stadig synes det ser pænt ud..
Ideerne opstår primært på baggrund af andre hjemmesider jeg har set, hvor jeg så stjæler lidt af udseendet, men samtidigt tilføjer så meget nyt at man ikke vil ligge mærke til det.
En effekt jeg lige for tiden har eksperimenteret lidt med er fotokopi effekten i photoshop. Den kan bruges til at få lavet et farve billede, til et billede med kun 2 farver. (sæt de 2 skydere helt til højre).
Effekten skal selvfølgelig laves på et eller andet billede, men det kommer jo så an på hvad siden handler om. Generelt kan jeg anbefale at finde billeder på morguefile.com
Indlæg senest redigeret d. 22.06.2006 00:28 af Bruger #3491