Nmudp

Tags:    delphi

Daws er der en der kan e-maile mig nmudp.pas og NMUDP.dcu til Spectrum@mail.dk eller give mig et link til en side hvor jeg kan hente det gratis??

- SpeC - #SpeC.DK @ Q-NET



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Daws er der en der kan e-maile mig nmudp.pas og NMUDP.dcu til Spectrum@mail.dk eller give mig et link til en side hvor jeg kan hente det gratis??

- SpeC - #SpeC.DK @ Q-NET


Hej SpeC,

Som sagt på #udvikleren.dk
koster fastnet komponenterne penge.
Du kan evt, skaffe dig en Dx (x = version, ex: 6) pro eller enterprise. der er de med.
Eller du kan købe dem. :)

Med venlig hilsen
Ken Christensen



Daws er der en der kan e-maile mig nmudp.pas og NMUDP.dcu til Spectrum@mail.dk eller give mig et link til en side hvor jeg kan hente det gratis??

- SpeC - #SpeC.DK @ Q-NET

Hej SpeC,

Som sagt på #udvikleren.dk
koster fastnet komponenterne penge.
Du kan evt, skaffe dig en Dx (x = version, ex: 6) pro eller enterprise. der er de med.
Eller du kan købe dem. :)

Med venlig hilsen
Ken Christensen


Hej,

Du kunne evt. bruge ICS (Internet Component Suite) i stedet for : http://www.overbyte.be (ganske gratis).

Der er masser af eksempler og fuld source til komponenterne.

Mvh
Michael Skovslund.




Daws er der en der kan e-maile mig nmudp.pas og NMUDP.dcu til Spectrum@mail.dk eller give mig et link til en side hvor jeg kan hente det gratis??

- SpeC - #SpeC.DK @ Q-NET

Hej SpeC,

Som sagt på #udvikleren.dk
koster fastnet komponenterne penge.
Du kan evt, skaffe dig en Dx (x = version, ex: 6) pro eller enterprise. der er de med.
Eller du kan købe dem. :)

Med venlig hilsen
Ken Christensen

Hej,

Du kunne evt. bruge ICS (Internet Component Suite) i stedet for : http://www.overbyte.be (ganske gratis).

Der er masser af eksempler og fuld source til komponenterne.

Mvh
Michael Skovslund.

har desvære bare et komponent der skal bruge TNMUDP :(
- SpeC - #SpeC.DK @ Q-NET



har desvære bare et komponent der skal bruge TNMUDP :(
- SpeC - #SpeC.DK @ Q-NET


Hej,

Jeg går ud fra at du har sourcen så kan du evt. skrive komponenten om til at bruge ICS!!!

Mvh
Michael.




tråden er nu lukket
- SpeC - #SpeC.DK @ Q-NET



t