Hente delphi

Tags:    delphi

HEy hvor kan man finde den sidste nye delphi som ikke koster noget ??
Har søgt på google

//Jacob Veile



Indlæg senest redigeret d. 14.06.2006 22:04 af Bruger #8516
10 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Veile :D
Desværre må jeg sige at det Kristian siger er forkert. Du kan ren faktisk ikke skaffe Delphi mere i gratis version på nettet. Kun vis du allerede har hentet programmet kan det bruges!
Borland er nemlig begyndt at gå væk fra delphi. Har hørt at borland har sagt at de ikke vil satse på Delphi mere. Men det understøtter selvfølgelig stadig delphi, eksempel med delphi 2005!

Ønsker du delphi må du skaffe det ved at kontakte en der har programmet og lade ham sende det til dig. Cd-key kan stadig hentes på borland.com! At få det sendt fra andre er iøvrigt ulovligt og bør derfor ikke gøres (også selv om du har din egen cd-key)

I værste fald er den eneste mulighed at købe programmet.



De findes også i de magasiner der også er nævnt i FAQ'en. Men 2005 og 2006 har jeg ikke set nogen steder.



Du kan ren faktisk ikke skaffe Delphi mere i gratis version på nettet.


Er dette link da ulovligt? http://www.borland.pl/downloads/delphi6personal/Delphi6Personal.exe

Har hørt at borland har sagt at de ikke vil satse på Delphi mere


Hvor har du hørt det? Jeg er interesseret i at vide mere om det.



Indlæg senest redigeret d. 16.06.2006 08:47 af Bruger #6653
Jack > Prøv at downloade den vha. et p2p program, fx. LimeWire eller Morpheus...

Søg efter dem på www.download.com for at få en fuld og gratis version.



HEy hvor kan man finde den sidste nye delphi som ikke koster noget?


Så vidt som jeg ved, er den eneste gratis udgave af Delphi den, der er linket til i Udviklerens Delphi-faq.



Så sandt. Var også på den måde jeg i tidernes morgen fandt delphi :D



okai .. hmm okai så må jeg på jagt efter det ? ?::d




der er et link i kommentarerne i faq'en det virker da endnu. det er ganske vidst delphi 6 PE, men det går vel forhåbentlig også.



Kan udmidbart ikke precist huske min kilden, men prøv at læs nogle pressemeddelser fra borland.



er der ikke nogle der kan give et key link... har det downloadet men ahr ikke key koden



t