Ftp Til Ftp

Tags:    php

Hejsa Udviklere
Kan det lade sig gøre at overføre FX "Index.php" fra en Ftp server. EX "Ftp.Freakers.dk" til en anden Ftp EX "Ftp.Freakers2.dk" ? Hvis det kan lade sig gøre vil jeg meget gerne se nogle Koder :)

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
det du har fået er en komplet ftp-client i php... den burde med alment kendskab til php kunne omskrives forholdsvist nemt, så den lever op til dine krav... men det vil tage lidt tid... noget jeg tror vil være godt for dig, så du kan få noget øvelse med programmering...

http://inebria.com/phpftp/
Her kan du finde en ftp-client

Det eneste du så skal gøre er først at bruge den her kode til at hente en fil, som herefter så uploades ved hjælp af denne kode på en anden ftp-server

kan det lade sig gøre at få noget kode?

det du har fået er en komplet ftp-client i php... den burde med alment kendskab til php kunne omskrives forholdsvist nemt, så den lever op til dine krav... men det vil tage lidt tid... noget jeg tror vil være godt for dig, så du kan få noget øvelse med programmering...

hehe tak for den søde besked :D men ikke for at virke sur eller mobset på nogen måde men har lavet php i snart 4½ år. har kendskab til koderne og til at oprette forbindelse til ftp, kunne bare ikke få ftp til ftp til at virke

t