kan man ?

Tags:    delphi

<< < 123 > >>
PROBLEMSTILLING : Kan man lave et program der starter i stedet for windows

Uddybning : altså lige som en slags netcafé, med sådanne system ? windows kører i baggrunden men man kan ikke komme uden om det program der er lige som netcafénes systemer ?



Uhm. Hvis Ctrl+Alt+Delet virker kan det program næppe være meget sikkert? :S



Hej Shafh.

Hvis man ikke vil have at der bliver brugt ctrl+alt+delete, kan man jo bare opfange alle keystrokes og så lade vær med at sende den serie videre ?

Har stadig ikke fået mit til at starte i stedet for explorer.exe :s

M.v.h. Johnny Rasmussen.



kan jeg heller ikke, nogle der kan, ? og hvordan gør vi så ?'



Indlæg senest redigeret d. 13.06.2006 13:02 af Bruger #10022
Det som jeg skrev tidligere virker altså fint. Har selv gjort det.



Jeg bruger:

HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\policies\\system

Shell -> [HKEY_CURRENT_USER]\\Dokumenter\\Billeder\\hackers-xp\\Project1.exe

Har også prøvet med:

Shell -> C:\\Documents and Settings\\J-Boy\\Dokumenter\\Billeder\\hackers-xp\\Project1.exe

Intet af det virker :(

M.v.h. Johnny Rasmussen. :D



Shell -> C:\\Documents and Settings\\J-Boy\\Dokumenter\\Billeder\\hackers-xp\\Project1.exe

Er næsten rigtigt. Der har aldrig på noget tidspunkt i Windows historie måtte være stier med mellemrum. Så for at det skal virke skal du sætte " rundt om stien.



Jonny Rasmussen:
Okay, ja selvfølgelig. Men hvordan havde du så tænkt dig at få explorer.exe til at kunne starte igen? :S Så har du jo ingen muligheder til at fjerne det. Jo selvfølgelig en kode eller noget der lukker programmet, men hva nu hvis der er en bug i programmet :D



Jonny Rasmussen:
Okay, ja selvfølgelig. Men hvordan havde du så tænkt dig at få explorer.exe til at kunne starte igen? :S Så har du jo ingen muligheder til at fjerne det. Jo selvfølgelig en kode eller noget der lukker programmet, men hva nu hvis der er en bug i programmet :D


Så genstarter du i fejlsikret tilstand ;). Lavede noget af en bummert for et stykke tid siden, lavede et program der ikke kunne lukkes..heldigvis fik jeg det ordnet i fejlsikret :D



Indlæg senest redigeret d. 14.06.2006 13:11 af Bruger #3275
Hej igen.

Jonas - Vil jeg lige prøve. EDIT: Virker stadig ikke. Har også prøvet at flytte til C:\\shell.exe og så skrive det.. Men virker heller ikke. Den vil ingen gang åbne når jeg ligger en genvej i start mappen :s

Shafh - Når mit shell replacment lukker åbner explorer.exe. Hviklet jeg så bare fjerner i den endelige udgave.

M.v.h. Johnny Rasmussen :D



Indlæg senest redigeret d. 14.06.2006 14:24 af Bruger #6080
Hvordan åbner man et program med Delphi ?



<< < 123 > >>
t