need help.

Tags:    php

Hey

Jeg er ved at lave et community .. Men så da jeg har fået lavet mit eget design så skal man jo også lave sit eget comunity ik ??

Men jeg har en login form i toppen af siden som jeg godt vil ha til og virke..

Login formen:
Fold kodeboks ind/udKode 

Og har fundet loginen i et comunity jeg har fundet på nettet
Her

Fold kodeboks ind/udKode 

Filen som den rigtigt login hedder users.php

Men tænke på det kan lade sig gøre. eller om der er en bedre måde eller script.. Håber i vil hjælpe mig

Indlæg senest redigeret d. 12.06.2006 05:50 af Bruger #8013
6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Forstår ikke helt hvad du skriver, vil du vide om det du har lavet, det øverste, kan bruges ligsom det nederste eller hva?

Hey

Jeg er ved at lave et community .. Men så da jeg har fået lavet mit eget design så skal man jo også lave sit eget comunity ik ??

Men jeg har en login form i toppen af siden som jeg godt vil ha til og virke..

Login formen:
Fold kodeboks ind/udKode 

Og har fundet loginen i et comunity jeg har fundet på nettet
Her

Fold kodeboks ind/udKode 

Filen som den rigtigt login hedder users.php

Men tænke på det kan lade sig gøre. eller om der er en bedre måde eller script.. Håber i vil hjælpe mig

Send til de samme felter som "den login side du fandt" gør.

Det er (vist nok) sådan her du skal have det... lidt rodet kode du har dog... har du lavet den i frontpage?
Fold kodeboks ind/udKode 

og her er et lille eksempel uden alle dine <font> ...

Fold kodeboks ind/udKode 

okay sry..

Har en side som hedder index.html og i den er der en login altså i designet .. men så vil jeg ha at den skal virke.. så har fundet et login script.. men den har sin egen login side, så mit spørgsmål er': kan man Få loginen på index.html til og virke sammen med det script ?

ja det er lavet i frontpage.. tænke på det skal være php eller kan den godt blive ved som html ?

ja det er lavet i frontpage.. tænke på det skal være php eller kan den godt blive ved som html ?

selve siden med din <form> kan godt være en html side, det er der ingen problemer i. Den side som der sendes til, skal bare være php (eller anden teknologi).

okay :D Takker :)

t