Udvalgte tråde

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Lige nogle kommentarer til "Udvalgte tråde":

1: Når man vælger "Udvalgte tråde" dukker box'en op og viser alle ens udvalgte tråde efter ca 30 sekunder, hvis man så (som jeg) har det med at blande sig i mange tråde bliver listen let lang. For så at se de tråde der har aktivitet må man trykke på "Vis kun tråde med nye indlæg" og skal vente i ca. 15 sekunder mere -> irriterende.

2: Når man så trykker på et af de links der har nye indlæg dukker de op i det seneste anvende "udvikleren" vindue, og man kan således ikke åbne mere end en af gangen -> træls.

3: Hvis den tråd man vælger har mere end 10 svar kommer man til den først side og skal så loade den side hvor det nye indlæg er -> annoying. (Og endnu en grund til at vise alle svar på samme side).

4: Hvis man laver en kommentar i en tråd, kommer den ikke automatisk med på listen over "Udvalgte tråde", man skal selv trykke på på "Følg med", hvis man husker det -> besværligt. Kunne man ikke lave en check-box som man kan sætte/fjerne hak i når man trykker Send?

Jeg synes ikke rigtig at din "følg med" virker, Kasper. Måske det bare er min browser der ikke kan klare Java Script.

Okay, det kunne lade til at "Mail ved svar i udvalgte tråd" alligevel er en eftertragtet feature - jeg troede at folk helst ville undgå den slags, men det kan være jeg har taget fejl :). Er der flere der mener at det er en god ide, så meld endelig ud, for så er det da klart noget jeg vil kigge på snart. Det vil naturligvis blive valgfrit om man rent faktisk ønsker e-mails eller ej, når der kommer nye svar i ens udvalgte tråde.

"Følg med" skulle meget gerne virke, det gør den da i hvert fald her :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Jeg genbruger lige en gammel tråd til at rapportere en BUG.

Hvis jeg trykker på linket med "Udvalgte tråde" dukker boxen op.
Hvis jeg så lukker det vindue hvori jeg trykkede på linket med "Udvalgte Tråde", virker linkene i "Udvalgte Tråde" ikke.

Jeg bruger FireFox.

<< < 12 > >>
t