Runtime, eller hvad ?

Tags:    delphi

Når jeg tager mit program (Lavet med delphi;)) op på min lillebrors Computer, kan den ikke finde rtl60.bpl, så den vil ikke starte ?, er det en runtime ?, eller noget man skal installere først ? og hvor downloader man den ?



Indlæg senest redigeret d. 07.06.2006 19:26 af Bruger #10022
6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
jeg har også Delphi 6 personal, men det virker fint hos mig... har du prøvet at geninstallere delphi?


Men det kunne være du kunne hjælpe mig med lidt kodening oss, for skal have lavet noget så kan du se mit program, og se om du kan li' det, jeg er også rimlig til grafik og interfaces :D, måske jeg kunne hjælpe dig med dine projeckter :D


og det lyder jo godt... men hvad skal du have hjælp til?



har du prøvet at søge efter "rtl60.bpl"?

jeg ved ikke hvad der går galt, men hos mig skal jeg ikke inkludere nogle filer... jeg har set at TSW WebCoder også har to Delphi filer inkluderet men ved ikke helt hvorfor...



Jah da self har jeg det ;), men synes ikke at finde noget af værdig, men i options kan man inkludrer nogle af det filer, men kan ikke få det til at virke, har Delphi6 personal :S



Men det kunne være du kunne hjælpe mig med lidt kodening oss, for skal have lavet noget så kan du se mit program, og se om du kan li' det, jeg er også rimlig til grafik og interfaces :D, måske jeg kunne hjælpe dig med dine projeckter :D



hmm, det er en temperatur omregner :D, så har lavet den med integer, som er heltal, og skal bruge decimaltal :S

men hvis jeg kan få din msn, kan vi snakke der :D



Hmm, skal lige finde noget andet :D



t