Vurdering af website

Tags:    grafik webdesign

Dav,

Har arbejdet med et nyt site, som jeg gerne vil have en lille vurdering af.

(Der er INGEN links på siden, og alt statistik/nyheder er fiktivt)

Forsiden:
http://hent-det.dk/kick/index.html

Spiller profil side:
http://hent-det.dk/kick/spiller.html

beklager men det ser ikke så godt ud at det er ude i højre side og at man kan scrolle lidt til højre...

prøv at lave den i midten... det tror jeg ville være bedre ;)

der er vist en fejl under spiller profiler overskriften til spillerens nyheder går op over den grå baggrund.

og måske burde du overveje at fjerne flagene og klubbernes navne på deres nyhed lister.

virker lidt dumt at have

FCK -nyhed-
FCK -nyhed-
FCK -nyhed-

evt. en eller anden form for farveskiftning i dine lister.

Men ellers kan jeg da godt lide dit design. Jeg vurder det til at 9 tal.

Tror jeg må se siden i andre opløsninger :-)

Fordi på min skærm skal man ikke scrolle til højre, og jeg kan heller ikke se fejlen ved spiller-nyhederne.

Men tak for kritikken.

jeg kører i 768 x 1024 (eller hvad den hedder)...bare lige så du kan teste det ;)

Der er lidt problemer med forskellige opløsninger kan jeg fortælle dig (Morten, du skal lige bytte om på de to tal, så er den der ;) )

Ellers synes jeg at designet er _rigtig fedt_ og jeg synes bestemt ikke at det er dårligt at den er alignet til højre. Synes jeg er fedt. Ville ødelægge designet lidt hvis den var i midten. Muligvis ville det ogå virke hvis den var til venstre. Dunno.

[EDIT]Der er visse steder (overalt på spiller siden) hvor du bruger times new roman skrifttypen. Lad være med det! Den er grim! (Altså, i webdesign's øjemed. Pr. udskrift er den smadderpæn) Men det er sikkert bare en fejl. :)[/EDIT]

Indlæg senest redigeret d. 06.06.2006 21:52 af Bruger #8223
Tak for kritikken Per

En ting undrer mig dog, og det er at på min PC bruger den ikke "new roman"

du bruger en 'Franklin Gothic...' font den lder ikke særligt bekendt og hvis du erklære en ukedt font bruger browseren bare default fonten hvad end den så er. det ville være times new roman i min firefox.

Ahh, tak for svaret Nørden :)

t