respons på nyt design

Tags:    grafik webdesign

designet er lavet udelukkende for at prøve noget nyt i stedet for de traditionelle design. Siden er tænkt som en præsentation af et lille firma eller et nyt produkt f.eks.

Selvom der er fem link i menuen består siden kun af et enkelt html dokument med tilhørende stylesheet, bare for at prøve det.

Altså som sagt nyt design bare for at afprøve nye ting, men kom endelig med jeres meninger og kommentarer.

Kan vi ikke få et link?

hvor? Har du et link?

beklager, den klassiske fejl.

www.jweber.dk/design

Konceptet er fint, men jeg bryder mig ikke om farverne, jeg synes de er for "skarpe"... Desuden synes jeg det ville virke mere logisk hvis forsiden var ude til venstre, dvs. den gule... :D

Syntes også konceptet er rigtig fint, men er enig. De farver du har valgt burde være mere kraftige.

Udover det mangler siden måske også andre farver og andet. Ind til videre er designet lidt for lidt - man ser ikke rigtig mærke til det!

En anden ting. Det er meget trist at man ikke kan se hvilke sider man kommer ind på når man trykker på farverne.

Synes også den gule og den lilla er lidt skrigende.

En anden ting. Det er meget trist at man ikke kan se hvilke sider man kommer ind på når man trykker på farverne.

Der er jeg enig med Shafh, det er irriterende at man ikke kan finde rundt i navigationen.

Når jeg kommer ind på din side har jeg ingen idé om hvad din sides "produkt" er. Et par billeder ville gøre at jeg ville kunne huske siden.

I navigationen har jeg meget svært ved at vide hvilken side jeg går ind på. Du burde måske lave en tekstboks ved siden af som kommer frem, når man tager musen over linkene. Og jeg kan næsten ikke se nogen forskel når man tager musen over den gule.

Sidens opbygning, med at have stående i nogle divs fra start af synes jeg ikke er så god. For hvis du indsætter mange billeder i boks nr. 2, kan der godt lang tid, før at billederne i boks nr. 5 bliver loadet.

Teksten har ikke rigtig nogen overskrift. Med det menes at der enten skal indsættes nogle underoverskrifter, eller at "Welcome" skal komme tættere ned på indholdet("lorem ipsum..."), det gør det nemmere og se hvor at teksten hører hjemme.

Jeg er ikke vild med din mystery meat menu (http://en.wikipedia.org/wiki/Mystery_meat_navigation). Det er mest forbeholdt bands, og andre sider, hvor siderne skal se "seje" ud, og ikke behøver at være lette at navigere. Hvis det er en præsentation af et firma/produkt, ville det være smart at det var lettere at finde rundt i.

t