Drag 'n' Drop: Lister ændres til boxe og divs?

Tags:    html css

Halløj. Overskriften er måske lidt kryptisk, men den udtrykker nu meget godt hvad jeg står og mangler. Jeg har følgende kode:
test.html
Fold kodeboks ind/udKode 

coordinates.js
Fold kodeboks ind/udKode 

drag.js
Fold kodeboks ind/udKode 

dragdrop.js
Fold kodeboks ind/udKode 

lists.css
Fold kodeboks ind/udKode 

Skulle du savne en live demonstration af hvordan skidtet ser ud, er denne at finde på http://www.cyberdummy.co.uk/test/dd.php øverst, under overskriften "Form Update". Nu har jeg modificeret koden lidt, således det kun er listerne der vises. Mit problem er blot at jeg ikke ønske en række punkter, men derimod 3 tabeller at flytte rundt med. Meget gerne ala det der er at finde på http://www.google.com/ig - der viser det jeg arbejder henimod. Jeg ville gerne ændre <ul>'sene til <div>'s, samt <li>'sene til <table>'s men så let er det desværre ikke.

Kan du ordne det for mig, så gifter jeg mig med dig!

Indlæg senest redigeret d. 04.06.2006 23:57 af Bruger #3530
3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvad har du forsøgt - hvor langt er du selv kommet?

Hvilke fejl får du når du prøver?

Du havde da vel ikke tænkt at vi bare skulle lave det for dig?

Hvad har du forsøgt - hvor langt er du selv kommet?

Hvilke fejl får du når du prøver?

Du havde da vel ikke tænkt at vi bare skulle lave det for dig?

Hej Dybber.
Jeg har forsøgt alt. Jeg har ændret <li>'sene til tabeller og forsøgt at rette javascriptkoden til, således der ikke blev skiftet baggrundsfarve osv. Jeg er nået så vidt at jeg kan udvide <ul>'sene til den størrelse jeg ønsker, men da det hele skal være presset ind i en <li> er der restriktioner på hvordan det kan se ud, og hvilke funktioner det kan have.

Jeg får som sådan ingen fejl, jeg har bare ikke evnerne til at rette det til det ønskede. Rette er ikke det bedste ord... udbygge eller ombygge er nok et bedre ordvalg.

Jojo, jeg har jo lovet at gifte mig med besvareren!!

Det er jo også en noget kompleks kode der skal til.
Må man være så nysgerrig at spørge hvad det skal bruges til? :)

t