Tæller på mine MySql forekomster?

Tags:    php

Hej

Jeg har en side, hvor jeg henter ét lille filmklip frem ad gangen. I en database står der filnavn, titel og beskrivel for hvert klip. Selv videoen bliver også kaldt via filnavnet i databasen.

Nu kunne jeg godt tænke mig at lave det således, at jeg kun har klip nummer et fremvist, men at såfremt der er flere i database, så laver den noget der ser ud ala dette:

Vælg Klip: 1 2 3 4

- som hyperlinks selvfølgelig.

Hvordan laver man egentlig sådan en simpel tæller, hvor jeg samtidig gør disse links dynamiske således at jeg kan hente det rette filmklip (og derved den rette entry i database) via linket?

På forhånd tak!

Mvh
Gunnar

I grove træk bør du efter at have loadet alle de andre informationer til at vise filmen skal du bare gå forefra og bruge MySQL igen. Denne gang så hent alt ned!
Og så i en løkke henter du vær enkle og laver en link dertil!

Det kan næppe være så svært. :D

connect og disconnect code skal du selv sætte på.

Fold kodeboks ind/udKode 

Julietlovelove1@yahoo.co.uk
Hello dear new friend,
how are you today i hope that every things is ok with you as is my pleassure to contact you after viewing your profile which really interest me in having communication with you if you will have the desire with me so that we can get to know each other better and see what happened in future.
i will be very happy if you can write me through my email for easiest communication and to know all about each other,here is my email (Julietlovelove1@yahoo.co.uk) i will be waiting to hear from you as i wish you all the best for your day.
yours new friend.
Juliet

t