Jeg søger systemudviklere

Tags:    c++

Vi er et lille headhunterfirma som søger systemudviklere til en virksomhed beliggende i Aalborg. Jeg skriver inde i dette forum da c++ er det vigtigste programmeringssprog.

Nedenstående kan I læse lidt om virkomheden og dagligdagen på virksomheden

Systemarkitekter
Som systemarkitekt kommer du til at indtage en nøgleposition i projekterne – typisk som teknisk
projektleder eller teknisk løsningsansvarlig. Vi forventer, at du er ingeniør eller datalog med nogle års
erfaring. Du skal kunne overskue større komplekse software-udviklingsprojekter fra start til slut. Teknisk
set skal du være både stærk og alsidig, du skal have erfaring med analyse- og designmetoder, og det er
nødvendigt, at du har nogen programmeringserfaring, fx med C++. Erfaring med internationale tenders vil
være en fordel.

C++ udviklere
Som C++ udvikler kommer du til at arbejde med udvikling af teknisk software – inkl. specifikation, design,
implementering, dokumentation og test. Vi forventer, at du er ingeniør eller datalog, og at du er skrap til C++.

Generelt
Som medarbejder vil du blive udfordret – fagligt og personligt. Ud over ovennævnte krav forventer vi, at du:
• Kan arbejde både selvstændig og i teams
• Forholder dig konstruktivt til problemløsning
• Har lyst og evner til at udvikle dig løbende
• Taler og skriver dansk og engelsk
Vi tilbyder
– attraktive stillinger i et vækstorienteret, dynamisk og uformelt miljø med kontakt til mange mennesker.

Lønnen forhandles individuelt og vil modsvare kvalifikationerne. Virksomheden er beliggende centralt i spændende domicil med fjordudsigt.
Kan dog siges at lønniveauet ligger på 30-45.000

Er du den vi søger eller har du kendskab til nogen der opfylder disse krav så kontakt mig venligst på

stiven@control.aau.dk

Med venlig hilsen

Stiven

t