Opsætning af Www på Debian?

Tags:    linux

Hejsa, er der nogen som vil hjælpe mig med at sætte følgende op på Debian?

-FTP
-MYSQL
-Firewall

Jeg vil gerne ha Debian sat op til at hoste flere af mine egne hjemmesider, evt med en konto til hver, så jeg kan uploade hjemmesider derpå.

Er der nogen som har mod på at gøre dette over internettet?

Mvh
Lenemus

7 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
jeg har lige skrevet en guide om det og indsent den til godkendelse. Håber det er noget du kan bruge

Hej

Du kan med stor fordel kigge på www.debianguiden.dk. En komplet guide til opsætning af et Debian system

Indlæg senest redigeret d. 15.05.2006 22:41 af Bruger #1425
Det har jeg prøvet, men det er for svært.

Grunden til at jeg søger en til at gøre det er fordi min nuværende support på Debian er på ferie og har ikke adgang til internet før om en måneds tid, og jeg skal ha min webserver op og køre inden da.

Altså du kan jo ikke bare forvente at der straks er nogen der kommer springende og er helt vild klar på opgaven, og laver alt gatis.

Prøv at følge debianguiden.dk og skriv når du løber ind i et problem, så får du garenteret den hjælp som du skal bruge. At bede en om at sætte en hel server op, bare sådan uden videre, er jo lidt det samme som at bede en eller anden om at bygge et hus for dig.

Jeg har ikke snakket om gratis, hvis der er nigen som vil gøre det kan de da bare sige JA, og en pris ;)

Jeg har ikke snakket om gratis, hvis der er nigen som vil gøre det kan de da bare sige JA, og en pris ;)

Jeg kan godt gøre det. :)

Indlæg senest redigeret d. 09.03.2010 22:59 af Bruger #3752
Tak skal du ha ;)

t