HJÆÆÆÆÆÆÆLP ... Nu!!!

Tags:    diverse

<< < 123 > >>
Jeg skal lave noget jeg ikke helt ved hvad er, men lidt som windowsupdate.microsoft.com , men også med styresystem til?!?

Er der nogen der ved hvordan man gør det?

Nu!

Vigtigt!! Det SKAL være mit eget OS og opdateringssystem, ikke noget rip-off, det siger min kunde.

25 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg synes det er sjovt!

Tak Troels.
Glad nogen kan få noget ud af det.

Det kan godt være det er en god parodi... men den er ikke gennemført... hvis en parodi skal være sjov, så skal den være overdrevet urealistisk, så det er tydeligt at det for sjov... Det skal ikke ligne at det er et fuckhovede som andre n00bs, der stiller urimelige krav... og i og med at han kører den længere ud og opbygger hans krav som et spørgsmål til og under vejs ændrer til hvordan han skal lave det til at han vil have det foræret, så ødelægger han hele parodien...

Ved du hvad en parodi er?

Det er et dumt spørgsmål dette her, og Jonatan Hertel gør sig selv til grin!

OMG!
Og så på udvikleren.dk ... stedet jeg havde tænkt mig at bruge til at bygge min karriere og mit liv!

Hvordan sletter jeg tråden?!?

:P

Hehe, jeg synes nu også at det var rimeligt morsomt.
...
En anden gang, så prøv at kigge på brugerens profil, folkens. I kan se at Jonatan har været uhyre aktiv (næsten 400 posts), og har tjent en god del UP på sin aktivitet :)
PS. Kan jeg så få det point? :(

Ok, så skidt med det.
Det ville se grimt ud hvis jeg gav det til mig selv :D

ironi?

... hvis en parodi skal være sjov, så skal den være overdrevet urealistisk, så det er tydeligt at det for sjov...

Hvis den her tråd ikke er urealistisk (den måde han skriver på, og at han som KasperTSW siger er så aktiv i forvejen), så må der virkelig blive stillet mange dumme spørgsmål, eller er det mig der er helt galt på den??:D

<< < 123 > >>
t