<-- undskylder på forhånd hård tone -->
er du dum?
Svært at svare på.
Hvis jeg antog at ironi var alment udbredt i Danmark, så ja!
regner du seriøst med at der er nogen der vil lave flere år arbejde til dig for 1 up?????
Er det usædvanligt på udvikleren at forvente noget for ingenting?
Ofte er der mystiske "krav"/forventninger, selv uden en eneste UP. Og hvad værre er, så er alle jo ligeglade med UP's, så whats they point?
meget tyder på det er en joke dette her...
Du er nok hurtig.
og hvid det er en joke så tænk dig om en anden gang...
dette topic giver ingen mening, det er ikke sjovt og det sætter alle n00bs, som måske en gang imellem stiller dumme spørgsmål endnu længere ned end de er...
Øhh, jeg skal være så ærlig jeg kan.
Jeg tror ikke n00bs som ikke fatter at de kræver alt uden så meget som en lille forklaring på hvad omfanget de vil have er, ser ironien i dette her, og så er der ingen skade sket, vel?
(Eller er du en n00b da?)
kan se at du har meget erfaring med programmering, så det er tydeligt at du ikke er så dum, som du gør dig i dette topic...
Øhh, du kan se hvad jeg har skrevet.
Prøv at surfe lidt rundt på profilerne, og du vil se rigtig mange som har "erfaring" på 5 år, er eksperter i mere end halvdelen af deres teknologier, men måske ikke myndige endnu?
Du spilder både vores tid og din egen tid, og du bruger unødvendig plads på udviklerens server!!!!
1) Hvis du mener man ikke bliver set hvis man skriver sit subject i caps, hvordan kan jeg spilde din tid?
2) Wow, jeg tror efterhånden denne tråd kommer i nærheden af en brøkdel af en promille af den plads der spildes hver eneste uge med spørgsmål som desværre ikke havde den mindste humor i sig, men var lige så lidt realistiske
så tag dig samme, og lav noget seriøst i stedet for dette...
og hvis du har fået denne opgave så sig til din arbedgiver at han kan rende dig et vist sted hvis han tror på det er realistisk!!!
Javel, sir!
og nu vil jeg gerne have det up!!!
Nåå, det var der koen var begravet, muhahaha.
Som om du får den UP for sådan en kommentar.
Om igen.