Spørgsmålet er om du eller din kunde ikke har misforstået hinanden/hele idéen bag et OS.
Hvis du skal bruge et program der skal
styre hele computeren, med al dens hardware og samtidig være brugervenlig, med egen fungerende, automatisk update-site, sandsynligvis også virus- og spyware sikker, stabil, grafisk flot GUI, og kunne køre på 10-20 forskellige processorer, jamen så
held og lykke! Det er umuligt at gøre ene mand på to uger, hverken Bill Gates eller Steve Jobs har gjort det endnu, og de har brugt over 20 år.
Hvis du derimod skal bruge et program, der skal fungere som en brugervenlig base, hvor brugeren, eller i det her tilfælde din kunde, kan klikke på nogle knapper og indtaste nogle værdier i bokse, uden at kende funktionerne eller koden bagved, skal du
bare udvikle et program med et fantastisk godt GUI (Graphical user interface), et program det er så brugervenligt at selv en uden erfaring med computerer kan bruge det. I det tilfælde:
Held og lykke!Det kan du ikke sådan lige gøre, det er ikke umuligt, men på to uger er det ikke let.
Nu håber jeg ikke jeg har taget dig for seriøs, jeg har et eller andet sted svært ved at se hvordan dette kunne være en ægte tråd. Hvis det er, vil jeg anbefale dig at skrive på en anden måde herinde. Når du opretter en tråd med navnet "HJÆÆÆÆÆÆÆLP ... Nu!!!" sorterer mange tråden fra. Desuden har du ikke et direkte spørgsmål, når man læser tråden igennem kan man bare konkludere at du skal lave "noget du ikke helt ved hvad er" (som du selv så godt formulerer det), og man ved ikke helt hvad man skal svarer.
volapyk? Det er da rimeligt simpelt beskrevet, med eksempel på hvad det er jeg vil have.
Mit eget OS med tilhørende opdaterings site og diverse software pakker.
Er det svært at forstå?
"hvad det er jeg vil have", jo, nu giver vi dig et hjemmestrikke multimedia-styresystem, med opdateringsside og driverer til grafik- og lydkort. Men også kun fordi du spørger så venligt, og fordi du giver os
1 up.
...