Holdem.dk

Tags:    programmering

Jeg skal have lavet en poker site i stil med pokerroom.com, er der nogen der ved hvor/hvordan man får sådan en side bixet sammen??

Hvis du stiller sådan et spørgsmål... så tror jeg desværre det er ligelovlig ambisiøst... lær HTML først : )

Har ikke så meget forstand på programmeringen derfor skriver jeg herinde.. Jeg ved godt at det er meget dyrt at få lavet en sådan side, men jeg er villig til at betale og evt. finde flere samarbejdspartnere til projektet.

Jeg tror det der vil volde dig færrest kvaler er økonomien. I princippet kan du jo lave det for ingen penge overhovedet.

Hvis du læser det Rasmus skrev, samt det jeg skrev i din anden tråd, vil du se at det er en god idé at lære nogle ting først.

Du kan ikke forvente at komme ind og sige "jeg kan ikke programmere, men jeg vil gerne lave det og det." Det er det samme som at bede andre om at lave det for dig.

Der er ikke nogen nem vej, man kan ikke "lige lære det". Det tager tid, blod, sved og tårer at lære at programmere. Du skal nok regne med et par måneder, eller op til et halvt års øvelse. Og det er hvis du kløer ordenligt på dagligt.

Start i de små, lær at forstå brugen af fx <HEAD> og <BR>, og gå så videre derfra. Man skal lære at kravle, før man kan gå.

God arbejdslyst.

t