Billigt og godt webhotel!

Tags:    diverse

<< < 123 > >>
Hej alle sammen!
Jeg søger et billigt og godt webhotel, til mySQL og PHP.
Så ville gerne have nogle råd osv fra jer.

Tim's indlæg er slettet da det mest af alt virkede som noget affiliate-reklame ting. Og lad os så stoppe med at genoplive den her tråd, som blev startet for over 5 år siden!

Mvh.

Kasper (TSW)

mhh.. denne tråd er vist lidt gammel, er den ikke?

http://hotserv.dk/ ? Den er nede nu så det må være 2 gange.

Ikke så meget at sige til det når den her tråd er 6 år gammel ;). I øvrigt er one.com ikke fantastiske. Deres support er ret ringe og de har ofte lange svartider afhængig af hvilken server man får.

Ikke så meget at sige til det når den her tråd er 6 år gammel ;). I øvrigt er one.com ikke fantastiske. Deres support er ret ringe og de har ofte lange svartider afhængig af hvilken server man får.

Har ikke så meget at sammenligne med men jeg er godt tilfreds indtil videre. Jeg synes deres support er okay og det sjældent at hjemmesiden har været langsom eller nede.

Har da ikke noget i mod og anbefale dem.

Tim's indlæg er slettet da det mest af alt virkede som noget affiliate-reklame ting. Og lad os så stoppe med at genoplive den her tråd, som blev startet for over 5 år siden!

Måske du kunne lave en tekst over Skriv indlæg boxen med noget tekst hvis tråden er over x mdr gammel :)

Vil anbefale webhotel udbydere med god service.

Det kan er f.eks. Unoeuro, MLhosting, Meebox eller One.com :)

(Havde ikke set trådens alder beklager)

Indlæg senest redigeret d. 20.01.2012 00:31 af Bruger #16502
Hmm - nevertheless her kommer mit råd :-)

Jeg har haft et hav af udbydere (B-one, Surftown, Unoeuro m.fl), men NU har jeg endelig fundet noget der virkelig holder.
Mange har problemer med Safe mode on på servere (som er på alle ovenstående og NÆSTEN alle andre). Eller man ikke kan have mere end et domæne pr. hotel, eller ikke cgi, eller kun en database osv.
Sådan er det IKKE på servage.net - det holder for vildt.
Du vil derfor kunne køre stort set alle CMS og fora mv. på Servage.net!

Man får (med følgende rabatkode: mik) 275 GIGABYTE webplads for 55kr/mdn.
Se her for info: http://www.servage.net/page/hosting_features/
og her for tilmelding:
https://secure.servage.net/ordering/?menuHeader=1&menuSub=1&page=orderpage
Prøv selv at google dem for anmeldelser...

Jeg har været kunde 1 år nu og har INTET at sætte på dem.
Jeg skal sige at jeg vist får 25 GB ekstra hvis du bruger rabetkoden - hvilket vel putter indlægget på kanten til en annoncering (I don't know) men ærlig talt, så skal jeg ikke bruge mere plads... vil bare dele "ordet".

God fornøjelse!

Mvh.
Simon

Tak for svarene, tror også jeg vælger unoeruo.com, hotserv har jeg prøvet, og synes også at der er lidt for mange problemer med oppe tiden.

Der er ikke safe mode on hos One.com (b-one).

Personligt kan jeg kun tale for One.com. Der er kommet rigtig godt styr på deres performance, og hvis du ikke har behov for andre teknologier end PHP og MySQL, er de helt sikkert værd at se nærmere på.

Aaaaaarg, hvad er det folk ikke forstår ved "Og lad os så stoppe med at genoplive den her tråd, som blev startet for over 5 år siden!?

Jeg vil gerne anbefale gigahost. Ikke fordi jeg har prøvet andre, men fordi at det koster ikke meget. 1 pr. dag, tror jeg vist nok. Desuden så er de altid hurtige på supporten, og har meget stabile servere.
:)

Jeg vil gerne anbefale latestdot.dk har brugt dem før,
de er gratis og knaldstabile.

<< < 123 > >>
t