1) Et enkelt, godt antivirus program kan nok måske fjerne op til 90-95% af alle kendte vira, men aldrig dem alle! Derfor er det en god ide at undersøge computeren med 2-3, for nogle af dem kender garanteret vira, de andre ikke kender, hvis du vil være sikker i din sag. Undersøg også computeren med en spyware fjerner, så som Ad-Aware.
2) Jeg har lige tjekket, hvad det såkaldte ErrorSafe undersøger. Og til min store overraskelse har jeg et meget godt bud på, hvori de 4-5500 af fejlene opstår, og de er kort sagt overhovedet ikke deciderede fejl, men blot programmer der har "glemt" at rydde helt op efter sig. De fleste fejl, programmer som ErrorSafe finder i registreringsdatabasen (jeg har nemlig prøvet et par stykker efterhånden), er nemlig blot ugyldige stier til filer, som førhen har eksisteret, eller referencer til programmer, som ikke længere er installeret. De sløver godt nok din database, men de er altså som sagt ikke fejl. Prøv at rydde op i databasen med et andet program. Jeg kan anbefale Tune-Up Utilities 2006
http://www.tune-up.com/download/tu2006/ (godt nok er det i trial på 30 dage, men det kan sagtens gøre det, du vil have det til).
Tja, det var bare lige mine tanker om dette emne...
PS. efter du har ryddet op og gjort alt det, du kan, så defragmenter (evt. et par gange, hvis ikke den får fat i alt første gang - har jeg nemlig oplevet før :/), det vil helt sikkert sætte ydeevnen i vejret
Indlæg senest redigeret d. 06.05.2006 13:57 af Bruger #3470