Tags:
grafik
webdesign
Hej alle udviklere!
Jeg vil lige hurtigt høre jeres mening om mit site! jeg tænker mest på grafisk.... (det er det eneste)...
Lidt respons er godt, og jeg modtager gerne ideer.
er din side easyweb.hotserv.dk ????
hvis det er tilfældet, så vil jeg sige at topbannerets koncept er godt nok, men mangler lidt mere "kød".
Resten af siden synes jeg også er fin i konceptet, men mangler en del finpudsning, og måske også en lille nedtoning i farvestyrken. Vælg nogle lidt blødere nuancer af dine farver.
Jeg kunne også godt tænke mig at du lavede siden en smule bredere.
Syntes toppen er udmærket, men som per siger kunne der godt være lidt mere banneret, nu når du har gjord den så stor!
Farvevalgtet er kanont. Ville have at indhold og menukanterne (hvis du forstår) er lige lange. Ind til videre er indholdet jo bare en klat i midten
Det vil jeg prøve at arbejde videre på.... der er blevet tilføjet lidt extra...
Jeg synes måske at der mangler et logo i dit banner, bare som et forslag.
Derudover tror jeg det kunne være virkelig fedt hvis du fik lidt flere orange farver på siden, og måske en lidt mørkere blå nuance (#1F7AD0 måske).
Derudover bør du nok få en til at læse korrektur på din side hvis du er seriøs med dit projekt. Ikke for at rakke helt ned på dig, men det virker useriøst og sløset hvis der er mange stavefejl på en side. De fleste fejl ligner dog bare typos.
Som sidste kommentar, så synes din dato lige under banneret ikke at virke, og overvej lige om det overhovedet er nødvendigt at have datoen til at stå på en så central plads på siden.
Baggrundsfarven vil blive som før, og jefg har prøvet med den mørkere blå....