Mangler hjælp

Tags:    programmering

Hejsa.

Jeg er ret ny her i PHP kodernes verden.
Kender lidt til det, det skyldes at jeg har brugt nogle cms systemer. Men nu vil jeg selv igang.

Vil gerne lave et community.
Men kender ikke engang en kode til det.
Nogle der har nogle guidr til mig? Eller links?
(Gerne Dansk, ellers får jeg ikke noget ud af det)

6 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hejsa.

Jeg er ret ny her i PHP kodernes verden.
Kender lidt til det, det skyldes at jeg har brugt nogle cms systemer. Men nu vil jeg selv igang.

Vil gerne lave et community.
Men kender ikke engang en kode til det.
Nogle der har nogle guidr til mig? Eller links?
(Gerne Dansk, ellers får jeg ikke noget ud af det)

Prøv at kigge lidt på udviklerens artikel sektion:D

Altså! Community er jo et stort navn.

Det skal vel både have et nyhedssystem, brugersystem og fremfor alt forums og profil. Ikke?

Nyhedssysmet er meget let. Og jeg er sikker på du også syntes de andre er når du er kommet ind i det! Du kombinerer nemlig heletiden kodene!

Mener bestemt der er nogle artikler om nyhedssystem. Men jeg vil klart anbefagler at starte fra bunden med at læse artiklerne på http://www.webcafe.dk

Nå de er læst kan du begynde at lege lidt med mysql! Det er jo det du skal bruge når du vil lave community.
Jeg vil garanterer på at du kan lærer at kode php på under 2 måneder. Eller retterer nok til at lave dit eget mindre community. PHP er et let sprog!

En kanon ide er at have en eller flere på messenger som kan kode php og som du kan spørge hvis du har problemmer med enkle ting!

Vil give Sharf ret, det bedste sted at lærer php fra bunden er www.webcafe.dk (hvis det skal være dansk).
Du vil sikkert også få brug for en editor til din kode.
Der kan jeg anbefale dig ps-pad, som du kan hente på www.pspad.com eller TSW webcoder, som desværre ikke er gratis længere.

jeg mangler også hjelp jeg kan ikke lave baner på d2 kan i hjelp mig med at finde ud af det plzzzz:roll:

Okay.
Men fandt intet om et community i PHP artikel sektion.
:S

Okay tak :)

t