Vudering af hjemmeside..

Tags:    udvikleren.dk

www.Noob-Cage.dk - Just Noob IT!

Hvad syntes i om denne side som har kørt siden januar?
Ris og Ros modtages ;)

yderst nydeligt :)

synes dog godt at du kunne lave login-kasserne lidt længere, så de passede med spaltens størrelse. Men det er vel smag og behag.

Lækkert design!! :pirat:

Det er meget nice lavet det der, men det er også meget blåt.
Har du overvejet at putte en ekstra farve ind så det ikke bliver så ensformigt?

Vil som de andre sige at det er et rigtigt fedt design!:) Men nogle af siderne er lidt breddere end de andre, og nyheder ser ikke helt rigtig ud. Ellers rigtig god side. (Testet i FF)

Super flot side må jeg sige. By the way, hvilket program laver du sider i :P?

Ser fint ud, men er en smule monotont, altså for ensfarvet.
Jeg er selv flittig bruger af Joomla og har også måtte døje med de til tider stive rammer.

Synes det er en rimelig god hjemmeside, men jeg giver ret i at det er lidt for ensfarvet.

Hvis du ikke vil kreditere joomla for at lave dit cms system, så fjern da favicon.

Favicon - er vel også en vis form for credit...
Men god skik er at gøre det tydligere, men ikke et krav.

PS: Du har ændret designet siden jeg sidst så den - og jeg syntes at den nuværrende form er ret rodet...

Tag f.eks. topbanner delen, der kan man se på hvilken side man er på, men det står og svæver på et underligt sted og er ikke særligt synligt - virker lidt malplaceret. Det samme er gældende for datoen (desuden har de fleste mennesker fundet ud af at man kan se datoen på sin egen computer, hvis uheldet skulle være ude og man havde glemt det - altså overflødig lir)

Din menu i venstre side har du det ene sted sat til at være centreret, det skaber uro og senere til at være venstrestillet. Hold dig til en af delene - jeg ville persolligt vælge at have dem venstrestillet.

Overall er der nogle meget iøjenfaldende problemer med designet:
1. Der er dele der drukner i designet og er mere eller mindre væsentlige - ergo afliv dem.
2. din tekst justering er ikke gennemgående.
3. farvevalget er meget montont, uden at være gennemført. Forsøg at lave flere nuancer i den blå farve (et eksempel)

Mvh.
Nico.

t