"Jeg er ved at være godt træt af alle de open-source prædikanter, der ikke kan se ud over deres egen snudetip og kun har hån eller sympati med alle der ikke har set lyset som de har. Jeg er Microsoft tilhænger, fordi det hjælper mig til at lave bedre software, hurtigere. Jeg er ikke open-source tilhænger, fordi jeg ikke gider selvbestaltede prædikanter, der prøver at fortælle mig at de jo kan lave alting meget bedre (og i øvrigt selv har fået ideen til alt det de laver, inklusiv deres Window baseret styresystem, de står nemlig ikke på skuldrene af kæmper, det er under dem at gøre det) og at verdenbedre sted at være, hvis alle kørte Linux og brugte Open-Office."
Godt sagt, imo. Jeg er ret så enig
. Jeg tænker ikke på nogen specielt, men jeg synes da det er morsomt at det åbenbart hedder sig at det er "Friheden til at vælge", hvorefter diverse FOSS-tilhængere hakker på dem der har valgt Windows eller en anden MS teknologi. Der ER jo altså folk der har valgt det selv, og stadig ville vælge det efter mange års brug, <sarkasme>også på trods af at MS er ondheden selv, deres system crasher hver 8. minut, og at man uderskriver EULA'en med sit blod.</sarkasme>
Mvh.
Kasper (TSW)