Stemme over nettet :p

Tags:    diverse

Heej allesamen!!

Jeg er igang med at lave en hjemmeside... Der skal jeg have lavet noget så folk kan høre mig,
ligesom en net radio... Men det er ikke det! Det skal være noget hvor folk kan høre mig online når jeg taler.. Jeg gider ikk til og forklare hvad det skal bruges til eller hvorfor jeg skal bruge det.. Det behøver i ikk at blande jer i.

Men kan jeg få hjælp til det ?

P.S. Det kaldes os live streaming ;D

Indlæg senest redigeret d. 30.04.2006 10:24 af Bruger #9873
8 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
ikke for at være snerpet men det hjælper tit på folks vilje til at hjælpe hvis man spørger på en pæn måde :P

øhm.. Forstår ikk helt hvad du mener :s ?
Det kan vel ikke være svært at forstå at den måde du svarede på var temmelig grov, og at du derfor reelt ikke kan forvente at få svar.

Du kan bruger Shoutcast's software til at streame radio til Winamp: http://www.shoutcast.com/

Jamen, er det ikke bare at sætte en radiostation op? Jeg har før leget lidt med icecast til live streaming af lyd fra en mikrofon, og det virkede udmærket.

ikke for at være snerpet men det hjælper tit på folks vilje til at hjælpe hvis man spørger på en pæn måde :P

Jamen, er det ikke bare at sætte en radiostation op? Jeg har før leget lidt med icecast til live streaming af lyd fra en mikrofon, og det virkede udmærket.

øhm... Jo, hvis jeg vidste hvordan man satte en radio station op havde jeg nok gjort det på den måde.

Meen! Det kan jeg ikk, så er du flink og fortælle mig hvordan man gør det ?

Det kan vel ikke være svært at forstå at den måde du svarede på var temmelig grov, og at du derfor reelt ikke kan forvente at få svar.

Du kan bruger Shoutcast's software til at streame radio til Winamp: http://www.shoutcast.com/

hmm... Ja, men kan du ikk hjælpe mig hvordan man så gør ?

øhm... Jo, hvis jeg vidste hvordan man satte en radio station op havde jeg nok gjort det på den måde.

Meen! Det kan jeg ikk, så er du flink og fortælle mig hvordan man gør det ?

Det kan jeg ikke huske, men jeg kan huske at det var rimelig nemt :) Bare søg lidt på google, fx efter icecast microphone howto

Okay! Det prøver jeg!

t