En 3D chat i php der ikke virker helt som den skal ? :P

Tags:    php

<< < 12 > >>
Ja jeg har lige fået en 3D chat af en ven, SOM HAN HAR LAVET! Så der er ikke noget ulovligt ved det, da han syntes det var for kedeligt at køre den chat.. Så han slettet den og jeg købte den af ham..

Nu er det sådan at jeg har sat lidt af den op, men noget virker ikke! Kan lige starte med at sige i kan se det jeg har sat op på : www.3dcafeen.hotserv.dk - I skal ikk tage jer af alt det der, der står den er copyright og sådan noget det er min ven der har gjort den copyright. Men jeg har købt den nu så intet ulovligt ved det.

Ligenu er problemet at jeg ikk kan få den til at oprette en bruger rigtigt. Når man udfylder alle felter, og trykker *Opret* sker der intet..

Det vil jeg gerne have svar på hvorfor der ikk gør det!

- Henrik!

19 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
medmindre han har noget kode der ser sådan her ud

$username=$_POST['username'];

i de dele vi ikke kan se kunne fejlen være at hans server havde register_globals sat til true mens din er sat til false.

http://www.php.net/manual/en/language.variables.predefined.php

advarslen på den side der forklare forskellen.

medmindre han har noget kode der ser sådan her ud

i de dele vi ikke kan se kunne fejlen være at hans server havde register_globals sat til true mens din er sat til false.

http://www.php.net/manual/en/language.variables.predefined.php

advarslen på den side der forklare forskellen.

hmm... Okay! Forstår godt hvorfor du hedder "Nørden" forstod intet af dette der! :O

Men siger du at det er fordi den her mangler >>

Prøv at forklar det lidt nærmere hvad skal jeg bruge linket til ;s

Indlæg senest redigeret d. 30.04.2006 08:26 af Bruger #9873
Hej Henrik.

Lad os lige få to ting på det rene.

1: Er du god til PHP og JavaScript ?
2: Har du læst reglerne for www.hotserv.dk
3: Hvis du er god til tingene i punkt 1, og du finder et andet sted at have siden, så vil jeg hellere end gerne hjælpe dig.

M.v.h. Johnny Rasmussen.

Hej Henrik.

Lad os lige få to ting på det rene.

1: Er du god til PHP og JavaScript ?
2: Har du læst reglerne for www.hotserv.dk
3: Hvis du er god til tingene i punkt 1, og du finder et andet sted at have siden, så vil jeg hellere end gerne hjælpe dig.

M.v.h. Johnny Rasmussen.[/quote

Hej, jeg svare lige på dine sprgsmål her:

1. : Jeg er ikk god til det :) Ikke mit der har programmeret den og, heller ikke mig der er programmør.

2. : Jeg har faktisk ikk læst reglerne da jeg ikk behøver det! Det skal min programmør sørge for :P

3. : Jeg er ikk god til tingen i punkt 1 men du kan da kontakte min programmør ham du skal hjælpe :) - Og hvor henne skulle jeg ellers lave den ? frac.dk ?

:)

Indlæg senest redigeret d. 30.04.2006 20:39 af Bruger #9873
Sorry, kan ikk helt finde ud af det der ligenu ;s

Okay!!

MEN KOMMER MED EN KOMMENTAR::

I ER DÅRLIGE, JEG ER GOD!! I ER DÅRLIGE, JEG ER GOD!! I ER DÅRLIGE, JEG ER GOD!! I ER DÅRLIGE, JEG ER GOD!! I ER DÅRLIGE, JEG ER GOD!! I ER DÅRLIGE, JEG ER GOD!! I ER DÅRLIGE, JEG ER GOD!!

Ved i hvorfor ? FORDI JEG HAR FÅET DET TIL AT VIRKE @@@@

Kom ind på chatten om ca. 1 uge, så skulle den køre tip top :D

Okay!!

MEN KOMMER MED EN KOMMENTAR::

I ER DÅRLIGE, JEG ER GOD!! I ER DÅRLIGE, JEG ER GOD!! I ER DÅRLIGE, JEG ER GOD!! I ER DÅRLIGE, JEG ER GOD!! I ER DÅRLIGE, JEG ER GOD!! I ER DÅRLIGE, JEG ER GOD!! I ER DÅRLIGE, JEG ER GOD!!

Ved i hvorfor ? FORDI JEG HAR FÅET DET TIL AT VIRKE @@@@

Kom ind på chatten om ca. 1 uge, så skulle den køre tip top :D

MEEEN! Jeg giver pointene til ham dem der hjalp mig mest, eller jeg fordeler dem :D

oK

<< < 12 > >>
t