Design(igen)

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Jeg har lavet et nyt design(se http://tejs.dk/Design.jpg ). Denne gang har jeg prøvet at lave lidt mindre simpelt, men er stadig ikke så kendt i Gimp så det gør noget:) Har dog prøvet at lave nogle skygger, og et andet logo.

12 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ideen er fin nok, men der er nogle detaljer du kunne lave bedre!
For det første skal du ikke gemme den som jpeg! jpeg er til at gemme fotografier og ikke til grafik (kun hvis det er meget farverigt). Brug gif eller png.

Lav siden noget større, det er et meget lille felt du har til at skrive tekst i og det ser ikke ud til at det kan komme til at følge med browserensstørrelse.

Find nogle federe skrifttyper, din menu er rimelig kedelig og teksten i logoet måtte også gerne være pænere (ser ud til a du har brugt comic sans, har jeg ret?)

Ikke helt min ynglingsstil. Dårlig udnyttelse af skærmen (for stor border, for lille side) og vil tage for lang tid at loade. Alle siderne vil jo være et billede.

Iøvrigt er grå som bg rigtig grimt. Minder en om windows!
Toppen føles kantet og føler den også en smugle amartøragtig (spørg ikke hvorfor).

Menuen er fin, udmærket og enkel. Den bør du beholde

Lav noget mere Buisness design det ligner en privat. Det er vært fald min holdning :D

Det er vært fald min mening :D

Indlæg senest redigeret d. 29.04.2006 18:06 af Bruger #5097
Også Lige til Shafh Du lyder som en der bare lige skal gøre dig bemærket som en der ved noget men alligevel intet ved, Designet er jo sjovt nok bare et billede og Designs består af billeder Iframe og Baggrunde!

Jeg syndes at det er rigtig fedt jeg ville have brugt
op til flere programmer til at lave det
men jeg kender selvfølelig halder ikke Gimp eller
GimpShop men det liner et godt program men du har jo
ikke lavet norget på din side sår man kan ikke
kilkke på norget

PS. vil du ikke btuge andre programmer til at
lave din side

Nå ja glemte lige at skrive at du nok bør tjekke det du skriver for stavefejl.

Ok hør her du skal Aldrig og jeg mener aldrig Gemme Noget i JPG som skal ind på din hjemmeside, Det er så meget forkert, GIF kan gå hvis du gemmer der rigtigt og ikke via paint, Men aldrig JPG.

Og Nååh Ja, Dit design er flot som det er Men dit grønne farvevalg er useriøst det skal være stærke farver der viser seriøsitet. Men hvis det der er Gimp Hvordan fuck laver du så skygge?

Men hvis det der er Gimp Hvordan fuck laver du så skygge?

Under Filter>Shadows:D

Mange tak hvis det virker Har du lige sagt guds ord

Undskyld men er det GIMP 2 på dansk du snakker om eller hva er det, og hvis ikke hvor downloader du det så?

<< < 12 > >>
t