IIS Mappers sikkerhed?

Tags:    diverse

Hej allesammen...

Jeg har et problem.. Jeg har lige installeret IIS. Men nu får jeg denne fejl når jeg forsøger at opdatere noget data i den tilhørende acces database.

Her er fejlen

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Operation must use an updateable query.

Så vidt jeg kan læse mig til på nettet er det fordi at der ikke er de rette adgangsinstillinger til den mappe som databasen ligger i.

Men selvom at jeg går ind og ændre instillingerne i mappen så virker det stadig ikke. Jeg har givet mappen og selve databasen write permission. Nogen der ved hvad der kan være galt?

2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej allesammen...

Jeg har et problem.. Jeg har lige installeret IIS. Men nu får jeg denne fejl når jeg forsøger at opdatere noget data i den tilhørende acces database.

Her er fejlen

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Operation must use an updateable query.

Så vidt jeg kan læse mig til på nettet er det fordi at der ikke er de rette adgangsinstillinger til den mappe som databasen ligger i.

Men selvom at jeg går ind og ændre instillingerne i mappen så virker det stadig ikke. Jeg har givet mappen og selve databasen write permission. Nogen der ved hvad der kan være galt?

Prøv måske noget af det som står på denne side: http://support.microsoft.com/kb/q175168/

Indlæg senest redigeret d. 25.04.2006 23:07 af Bruger #6791
Det var lige netop derfor at jeg skrev det var noget med sikkerhedsinstillingerne. Men det virker jo ikke.

t