Hvor kan man reklamere og finde kunder?

Tags:    snak

Hey..

Jeg er begyndt at designe hjemmesider med CMS til private/firmaer..

Jeg har enkelte referencer. Den ene er helt færdig, og de 2 andre er snart.

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal komme ud og finde kunder, og hvordan mine kunder skal kunne finde mig ?..

Nogen der har nogle forslag ?.. Jeg har leget lidt med SEO, men vare lidt tid inden google finder mig nok..

BTW: Min side er www.fraende.dk ..

Mener der var et sted her på siden engang hvor man kunne reklamere lidt for sig selv.. det er der ikke mere eller hva ?..

Der er jo altid bannerbytte og sider som chart.dk. I øvrigt går der ikke mange timer/dage før du er i googles søgeindeks. Har bemærket det når jeg har linket til min side herinde fra.

Hmm oki, det lyder sQ da helt rart, hehe..

Jeg tjekkede Chart.dk her tidligere idag.. Deres "service" med reklame er vidst slut :S .. hmm..

Det med bannerbyt, hvad mener du så??.. Er ikke videre interesseret i at skulle have diverse bannere på min side nemli..

Det med bannerbyt ville jeg dog heller ikke have, men det var bare en mulighed. Ved ikke lige det med chart. Mener bare udvikleren.dk er medlt til..

Hmm, ja oki.. Det eneste jeg kunne finde på Chart her igår, var noget statestik noget.. var ikke lige det jeg var ude efter, hehe..

Gratis reklame er svær at finde.

Den bedste reklame er henvisninger fra sider om du har lavet.

Du kan frekventere diverse fora, fra tid til anden er der nogen der spørger om at få lavet hjemmesider.

I starten kan du nok ikke påregne ret meget mere betaling fra de sider du laver end en henvisning til din hjemmeside.

Der er jo også altid muligeden at lege telefon-sælger.

Gå ind på www.dgs.dk og gå ind under den branche, som du synes kunne være interessant at arbejde med og begynd at ringe rundt.

Ellers kig under markedsføring på www.amino.dk

t