Source filer til Online Bruger artikel!

Tags:    php

<< < 12 > >>
Er der nogen som har source filerne til denne artikel?

http://udvikleren.dk/Article.aspx?tech=6&id=148

Plus MySQL koden til at oprette tablen?

16 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Her på udvikleren er kodebokse opbygget, så man skal klikke på den blå "kode"-linje for at se koden. JavaScript kræves.

Fold kodeboks ind/udKode 

Nå, nu var jeg ellers i gang med en...
Lige meget, værsgo^^
Fold kodeboks ind/udKode 

Nå du havde allerede postet^^
To sek... Så giver jeg dig en kode til..

Indlæg senest redigeret d. 23.04.2006 12:38 af Bruger #7494
sæt en "or die(mysql_error());" på alle dine mysql_query's som ikke allerede har det. Så burde den outputte evt. fejl.

Jeg er altså ikke helt dum!

Jeg kan bare ikke få koden til at virke!

Jeg har også set under kommentarene at der er andre som ikke har kunne fået det til at virke, så det er ikke mig der ikke ved hvordan kode-linjerne virker men koden der ike er rigtig! ;)

Men har du source filerne?

Indlæg senest redigeret d. 22.04.2006 18:50 af Bruger #8254
Hvilken slags Online bruger form skal du bruge?
Så kan jeg fix en hurtig en til dig^^

Indlæg senest redigeret d. 22.04.2006 18:59 af Bruger #7494
Jeg vil gerne have en som viser antal af online personer og en som viser en liste over de online!

Altså gæster og bruger?

Indlæg senest redigeret d. 22.04.2006 19:00 af Bruger #7494
Ja tak! hvis det er muligt ellers bare over IP, Lokation, Sidste hit, Online evt. m.f!

Jeg vil mene at det er hurtigere for dig at sætte dig ind i hvordan det virker med hvad en bruger sender med når han kommer ind på en side. Med den viden og hvordan du opdatere en database, så er det nemt for dig at bygge et sådant script op. Lidt "nytænkning" skader ikke :P Og jeg er stiv så natnat.

Tror vist bare jeg lader være med at udtale mig når jeg er stiv. Men Morten jeg vil nu gerne vide hvad der holder dig fra ikke selv at lave den? For teknikken er altså ret simpel.

<< < 12 > >>
t