Session forsvinder

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hej.
Jeg har lavet et community hvor brugernes oplysninger (brugernavn og kode) gemmes i en session, men lige pludselig forsvinder sessionen bare og brugeren bliver smidt af.
Er der nogen der ved hvordan jeg kan rette dette?

Jeg har selv prøvet ved at ligge dette ind før session_start(); på alle mine sider:
Fold kodeboks ind/udKode 

...men uden held :(

Desværre har jeg kun 20 point :$

På forhånd tak.
- Simon

17 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvordan er din side opbygget?
Bruger du frames, hvornår bliver brugeren kastet af, er det ved side skift, eller er det bare ligepludselig?

Prøv uden timeout.....
Fold kodeboks ind/udKode 

Hej.
Nej jeg includerer mine side sådan ?side=tagwall. Jeg har ikke rigtig lagt mærke til hvornår man bliver smidt af. Heg synes bare det sker lige pludseligt.

er det hver gang at sessionen forsvinder, eller kun indimellem? har du en url vi kan se på?

Den forsvinde rigtig tit.. Nogen gange kan den forsvinde, så logger man ind og den forsvinder igen og sådan kan det blive ved.

I kan se her:
www.habbo-n3ws.dk

da jeg oprettede min bruger sagde den noget med at den fejlede i "gensalgspris" :S men det viste sig at brugeren var oprettet alligevel. Det skal du nok også lige tage et kig på.

Kan vi få lov at se noget kode på en af siderne? fx index.php

Hej.
Tak for det!

Ja, du kan få lov og se alt det kode du vil :)

Fold kodeboks ind/udKode 

Hvad med at bruge cookies, som ikke har en tidsberegning.... er godt klar over at ikke alle har sat tilladelse til cookies i IE eller FF, men du kunne så skrive på siden at man skal have cookies aktiveret/unblocked.

Martin, jeg har prøvet cookies men jeg kender ikke så meget til det.

Kan du vise mig hvordan du ville gøre det?

Martin, jeg har prøvet cookies men jeg kender ikke så meget til det.

Kan du vise mig hvordan du ville gøre det?

Fold kodeboks ind/udKode 

<< < 12 > >>
t