pænt i IE men ikke i FF

Tags:    html css

Hey, skal aflevere IT-projekt i dag, men der er e ting jeg gerne lige vil fixe inden jeg afleverer.

Jeg har et billede, som jeg ved hjælp af css har givet den værdien

Fold kodeboks ind/udKode 

Lige bagefter har jeg en overskrift (h1) som det er meningen skal stå til højre for billedet.

Det ser fint ud i IE (for første gang nogen sinde:P), men i FF er det ikke helt så godt. Her ser det ud til, at der er en usynlig linie inden overskriften kommer, så teksten bliver faktisk rykket en pæn del ned.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at ordne det?

6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg mener slet ikke at den kode virker i FF.. Havde selv det samme problem på min gamle side, men du kan eventuelt stille det op i et table, hvor du laver to kolonner altså koden skal se sådan her ud:
Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg brugte det på min gamle side og man kunne ikke se nogen forskæl..

Jeg håber du kan bruge det.

Jeg kan ikke lige genskabe problemet, men prøv at sætte float:left; på billedet.

Det med at bruge tabeller kan være en løsning - dog er det en dårlig løsning, som du helst skal undgå ;-)

Prøv evt. med
Fold kodeboks ind/udKode 

emils forslag virker ikke, og jeg forstår ikke hvad martin mener. Jeg har jo allerede sat float: left; på billedet.

Jeg kender godt muligheden for at bruge tabeller, men det vil jeg virkelig ikke. Er der nogen der ved hvorfor FF i det hele taget opfører sig sådan?

Formentlig er det noget andet der er skyld i problemet, for det burde fungere fint. Så du må nok komme med et link...

Fik det selv løst :D
Ved at tilføje
Fold kodeboks ind/udKode 

for overskriften løste det problemet.

anyway - giver 5 point til hver af jer

t