nyt cam

Tags:    diverse

hey jeg er på udkig efter et nyt cam det skal bruges til at tage billede ved fester lige nu bruger jeg et canon ixus i som jeg er meget glad for især på grund af størrelsen, men jeg er ved at være lidt træt af at der meget tit kommer røde øjne på billederne, der for er jeg på udkig efter et nyt cam har kigget lidt på canon ixus 65 og 60, og den eneste forskel jeg kan se er skærmens størrelse hvis i har andre forslag helst canon, det skal være så lille så mulig og stadigvæk tage gode billeder

De røde øjne på billederne kan sagtens fjernes i ex. Photoshop, så hvis du vil købe et nyt kamera kun på grund af det, vil jeg lige se det an først.

Hvis det skal være et kamera, der skal bruges til fester, er det fordelagtigt, at størrelsen ikke er alt for stor, synes jeg også du skal kigge på Fuji's F11. Men prisen kommer selvfølgelig også ind i billedet

hey ja ved det godt men mit canon ixus i skal er også ved at være lidt slit efter alt det jeg har brugt den til har haft det i godt 3-4 år :D sys bare at den f11 ser lidt stor ud og ixus 60-65 passer ca med den størrelse mit cam har nu :D men ville høre om det kan betale sig at give de 300 kr extra for 65 kan ikke se den helt store forskeld

Umiddelbart har 65'eren vist en 3,0''-LCD skærm, mens 60'eren "kun" har en 2,5''-LCD skærm. Til gengæld er 65'eren også en smule større - men også kun meget lidt

Jeg er også på udkig efter et cam, og ved fotohandleren fik jeg anbefalet Olympus MJU 700. Det er meget lille og nemt at have med at gøre.. så er der lige prisen, men det er jo op til en selv hvor meget man vil give for et camera, når det også skal være kvalitet. Jeg mener at MJU 700 har 7,2 megapixels og det skulle være meget godt i forhold til det øvrige marked..

t