Send videre til ny side efter post

Tags:    php

Jeg har et problem med mit nyhedssystem, som jeg ikke rigtig kan få til at sende én videre til admin.php, når den ændrede version er smidt ind i databasen.
Jeg har prøvet med header, men så siger den, at den allerede er blevet sendt en gang før. Nogen der har en løsning?
Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 17.04.2006 12:29 af Bruger #8932
Headers virker som regel fint, du skal bare være opmærksom på at din side ikke må have noget som helst indhold før du benytter dig af den (det gælder også et mellemrum før første <? osv)

Hvis den fortæller dig at headeren allerede er sendt betyder det at der er sendt tekst og html til browseren før du har sat headeren. Prøv at fjerne det, det er vel ligegyldigt med tekst eller html på siden hvis man alligevæl skal sendes videre, eller flyt dit script op i toppen af siden.

Du kunne bruge:
Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 17.04.2006 13:34 af Bruger #7494
Altså hvis du vil have den til at komme tilbage til din nyhedssisde, hvorfor så ikke bare skrive den på selve nyhedssoiden?

Da du har skrevet: if ($_POST['editnews']) {
Skylle det ikke povirke din aktivitet selvom du intet har skrevet i selve formularen!

Du kan også tilføje
<? ob_start(); ?> allerførst i dit dokument og
<? ob_flush(); ?> allersidst i dit dokument.

Så virker header(); og andre headers upåklageligt overalt i dokumentet, uanset hvor/hvornår du sætter dem.

derudover er det vist en god idé at ændre

if($_POST['editnews']){

til

if(isset($_POST['editnews'])){

t