CMS ligende system til visning af produkt

Tags:    diverse

Hej

Jeg er ved at lave et opensource produkt, som jeg gerne vil have ud til alle jer udviklere, sagen er bare den at jeg ikke gider lave et php system, da det ikke ligger i min interesse. Jeg opretter også en profil via sourceforge, men dette vil jeg dog ikke have til at være hjemmesiden for produktet.
Altså. Det jeg søger er, som overskriften siger, et CMS ligende system til visning af et givent produkt. Hvis I kender til et sådan system vil jeg med glæde høre fra jer!!

På forhånd tak,
Martin Slot

6 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hvis du ikke gider lave et PHP system, kan du så ikke bare bruge et almindeligt PHP CMS? Mambo fx?

Jo det jeg var ude efter, men jeg har fundet en rimlig nem måde at omgå det på. Selv lavet et minimalt system, hvor jeg smider mine artikler op som txt filer. Forummet skal så køres over en database, men det må jeg jo så bare finde mig af med.

lyder nu også til at den del af siden skal være rimelig statisk, så det lyder da langt hen ad vejen også til at være det nemmeste.

Ellers Så bare CMSimple

Jamen er det ikke et .NET framework? Jeg tror desværre ikke at jeg kan bruge det, da mit webhotel ikke understøtter .NET frameworket.

Jo det jeg var ude efter, men jeg har fundet en rimlig nem måde at omgå det på. Selv lavet et minimalt system, hvor jeg smider mine artikler op som txt filer. Forummet skal så køres over en database, men det må jeg jo så bare finde mig af med.

t