Billede fra MySQL, den viser kun...

Tags:    php

Hej Udviklere,
jeg skal lige hurtigt bruge jeres hjælp.
På siden http://freeshop.hotserv.dk/shop
skal jeg under nye produkter have vist et billede af det. Billedet ligger på en mysql server og jeg har forsøgt at trække billede ud ved hjælp af et array... men det virker ikke.

Håber i kan hjælpe.:D

8 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du skal lave et script for sig til at trække billederne ud. Inden du så udskriver indholdet af billedet skal du huske at angive en MIME-type. F.eks: header("Content-type: image/jpeg");

Det bestemmer du sådan set selv ^^
Men tror en artikkel om det ville være godt^^

Indlæg senest redigeret d. 15.04.2006 23:40 af Bruger #7494
Jeg har aldrig forstået hvorfor uploade billederne til mysql databasen i stedet til ftp'en...
For ikke så lang tid siden var der et emne om det her.

Indlæg senest redigeret d. 11.04.2006 21:36 af Bruger #7494
Jeg synes det vil være lettere at håndtere, da de skal bruges til en WebShop, med billeder af produktet. Kan også godt lave det med fil upload, men tror det vil være nemmest sådan, da varens data og billede ligger det samme sted.

Du skal lave et script for sig til at trække billederne ud. Inden du så udskriver indholdet af billedet skal du huske at angive en MIME-type. F.eks: header("Content-type: image/jpeg");

Ja, jeg fandt en guide, hvor man i SRC kunne skrive billede.php?pic_id=1.... hvor alt man skulle bruge var i den fil, men syntes at det ikke rigtigt virkede... kan lige prøve at lave det igen og så uploade det.

Fair nok ^^
Gad godt at lære det med Database billeder ^^

Okay, jeg har fået det til at virke nu, skal jeg poste svaret eller forberede en artikel...

Jeg vil lige kigge på det:D

t