Du har et point med pre-tagget, men bortset fra det så var der ikke færre syntax fejl end i dit eget bildrag, plus du havde logiske fejl også.
Endelig glemte du at lukke functionen .. pröv at tæl op .. der skal være en end pr begin .. en god hoved regel, lige som når man löber over { og } i andre sprog.
Det kan være ligegyldigt om du hooger dig ind på en andens svar eller ej .. bortset fra, tænk på hvis du havde fået point .. for mit arbejde .. lidt lortet hvis det havde været omvendt, ikke ?!?
Eller havde du så bare fjernet mit kopi indlæg, da du jo er co-admin ?!?
Og den med pause istedet for pause = true .... sikke dog en vild forbedring!
For det förste var det slet ikke issuet her, du skulle hellere have lukket dine begins istedet for at "optimere" .. så kunne det have kört copy-paste .. og .. compileren fanger den slags så det ikke når med i binary hvis jeg kender borland ret .. så det var totalt irrelevant i dette tilfælde.
Shit hvor jeg dog lyder som en gammel muggen kælling
Men jeg kan da også bare göre det samme mod dig, tage svar du har givet på spörgsmål og "forbedre" dem ... du ved; ikke noget stort bare virkelig ubetydeligt og minimalt.
Som co-admin burde du gå foran med et bedre eksempel.
Og nej, jeg gidder ikke en flame war over det her .. men fyr endelig din mening af hvis du syntes jeg klynker for meget!
[Redigeret d. 22/01-03 01:26:31 af Jonatan Hertel]